محمد محبی پنجمین ایرانی شاغل در لیگ روسیه خواهد بود

محمد محبی وینگر ایرانی تیم فوتبال سانتلاکلارا با قرارداد سه‌ساله به روستوف خواهد پیوست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد محبی بازیکن سانتاکلارای پرتغال است که سال گذشته به‌صورت قرضی برای استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کرد دیگر به جمع آبی‌پوشان برنخواهد گشت و البته توسط سانتاکلارای پرتغال به فروش خواهد رسید اما لیگ برتر روسیه مقصد وی خواهد بود.

او در ۳۴ بازی برای استقلال توانست ۱۰ گل و برای سانتاکلارا نیز در ۱۸ دیدار سه گل به ثمر رساند و حالا قرار است در روسیه دوران جدیدی را تجربه کند. فوتبالیست‌های ایرانی مانند سردار آزمون، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی و علیرضا حقیقی قبل از این در لیگ روسیه به میدان رفته بودند.

محمد محبی اسفندماه سال جاری در دیداری مقابل تیم ملی روسیه که در تهران برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید، بعد از مدت زمانی طولانی مجدداً برای تیم ملی بازی کرد. او در مجموع هشت بازی برای تیم ملی انجام داد و سه گل به ثمر رساند.

سایت «چمپیونات» روسیه امروز گزارش داد که محمد محبی ملی‌پوش فوتسال کشورمان، تست‌های پزشکی روستوف را با موفقیت پشت سر گذاشته است. مطابق گزارش ایوان کارپوف خبرنگار روسی، این بازیکن ۲۴ ساله امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه_ قرارداد سه ساله خود را با باشگاه روستوف امضا می‌کند.

کد خبر 672973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.