تلاش می‌کنیم شورای شهرداری را به شورای شهر ارتقا دهیم

عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با همکاری اعضای شورای شهر کرمانشاه تلاش خواهیم کرد تا شورای شهر را از شورای شهرداری به شورای شهر ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از کشمکش‌های فراوان پیرامون سلب عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه و ورود عضو علی‌البدل دیگر که بحث بیشتر محافل طی چند ماه گذشته در شهر کرمانشاه بود، در نهایت مراسم تحلیف عضو جدید شورای شهر روز _ دوشنبه نوزدهم تیرماه _ سال جاری در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور نماینده فرماندار کرمانشاه برگزار شد.

سیداحسان احسانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به ریاست اینجانب در غیاب پوریا فخری رئیس شورای شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به مکاتبات ارسالی از طرف استانداری و فرمانداری کرمانشاه و دعوتی که از خسرو زرافشانی به عمل آورده بودند، جلسه تحلیف وی به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: «خسرو زرافشانی» عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه است، آرزوی موفقیت برای او داریم و امیدواریم در زمان باقی مانده از شورای اسلامی شهر کرمانشاه بتوانیم قدم‌های بهتری در راستای وظایف قانونی و خدمت بهتر برای مردم کرمانشاه برداریم.

هاشم درویشی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شورای اسلامی شهر جذب سرمایه‌گذار برای شهربازی کرمانشاه و تعیین تکلیف املاک و مطالبات مردم بابت املاک از شهرداری است که در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه به مواردی از آن رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: مطلب دیگری که مورد توجه شورای اسلامی شهر کرمانشاه قرار گرفت، بحث حقوقی و دفاع از حقوق شهروندی بود تا از حقوق مکتسبه عام‌المنفعه دفاع شود؛ مقرر شد اداره کل حقوقی شهرداری کرمانشاه با استفاده از کارشناسان و مشاوران خبره به این مهم بپردازند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با ورود به بحث سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه، تاکید کرد: خروج و پایان مأموریت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر را در چند روز گذشته شاهد بودیم و برای وی آرزوی موفقیت داریم، یکی از همکاران قدیمی که سابقه چند دوره نمایندگی مردم کرمانشاه در شورای اسلامی شهر کرمانشاه را داشتند زمان حضورشان منشأ خیر و برکت برای شهر بودند به عضویت اصلی درآمدند و در حال حاضر در شورای اسلامی شهر کرمانشاه فعال است.

خسرو زرافشانی، عضو تازه راه یافته به شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، تاکید کرد: توفیق پیدا کردم به عنوان عضو اصلی در شورای اسلامی شهر کرمانشاه حضور پیدا کنم، از همکاران در شورای اسلامی شهر تشکر می‌کنم و در جلسات آینده شورا در خدمت آن‌ها خواهم بود تا این شورا را از شورای شهرداری به شورای شهر ارتقا دهیم و خدمتگزار شهروندان باشیم

کد خبر 672967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.