گل‌کاری ۱۲ هزار مترمربع از فضاهای سبز شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: تابستان و بهار امسال، ۱۲ هزار مترمربع از باغچه‌های بلوارها، میادین، رفیوژها، تقاطع‌های هندسی و پارک‌های سطح شهر گل‌کاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه_ در نشست با شهردار شهرکرد با اشاره به کاشت ۵ هزار و ۳۹۰ اصله نهال در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ اصله نهال در تپه نورالشهدا منظریه، یک هزار و ۸۰۰ اصله نهال در بلوار امام علی (ع) منظریه، یک هزار اصله نهال در پارک تهلیجان شمالی و ۹۰ اصله درخت در محوطه مسجد امام هادی (ع) منظریه کاشته شده است.

وی افزود: تولیدات گل‌های فصلی نهالستان در فصل تابستان و بهار، ۵۰۰ هزار نشاء از نوع آهار، اطلسی و جعفری است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: در فصل تابستان و بهار امسال ۱۲ هزار مترمربع از باغچه‌های بلوارها، میادین، رفیوژها، تقاطع‌های هندسی و پارک‌های سطح شهر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال گلکاری شده است.

بهنام دادایی، مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد نیز تصریح کرد: در راستای اجرای ادامه طرح نهضت آسفالت، اکیپ آسفالت در ناحیه یک مستقر و عملیات آسفالت به مدت یک ماه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات آسفالت خیابان ۱۲ محرم جنوبی خیابان مولوی تا میدان دانش از یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد که به دلیل پرتردد بودن این مسیر، عملیات آسفالت به صورت شبانه انجام می‌شود.

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: ۱۲۰ هزار مترمربع از معابر ناحیه یک با استفاده از ۱۰ هزار تن آسفالت، نوسازی و خیابان‌های مطهری، مفتح، امیرکبیر، میدان امام حسین (ع) و باهنر از معابری است که طی این مدت آسفالت می‌شود.

کد خبر 672932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.