ایران و کنیا ۵ سند همکاری امضا کردند

ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف ۵ سند همکاری در حوزه‌های دامپزشکی، ارتباطات، فرهنگ، شیلات و فنی‌وحرفه‌ای امضا کردند.

به گزارش ایمنا، ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف ۵ سند همکاری در حوزه‌های دامپزشکی، ارتباطات، فرهنگ، شیلات و فنی‌وحرفه‌ای امضا کردند. این اسناد امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه_ در جریان سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و هیئت ایرانی به نایروبی، در حضور رؤسای جمهور دو کشور به امضای هیئت‌های سیاسی و اقتصادی ایران و کنیا رسید.

این اسناد در حوزه‌های ارتباطات، معدن، شیلات، گردشگری، همکاری‌های معدنی و صنعتی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کشاورزی بود که وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از دولت ایران این اسناد را امضا کردند.

ایران و کنیا پنج سند همکاری امضا کردند

آیت‌الله رئیسی به دعوت «ویلیام سامویی روتو» رئیس‌جمهور کنیا به نایروبی سفر کرده است، صبح امروز به وقت محلی وارد پایتخت این کشور شد و بلافاصله آیین استقبال رسمی از وی و هیئت همراه در کاخ ریاست‌جمهوری کنیا برگزار شد.

پس از مراسم استقبال رسمی، گفت‌وگوهای خصوصی رؤسای جمهور دو کشور آغاز شد و سپس مذاکرات مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و کنیا با حضور آیت‌الله رئیسی و ویلیام سامویی روتو انجام شد.

کد خبر 672901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.