فضاسازی سمنان و برپایی غرفه‌های فرهنگی در هفته عفاف و حجاب

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سمنان گفت: این غرفه‌ها با ایجاد حس همدلی و گفت‌وگوی دوستانه میان بانوان مبلغ و مدعو، مبلغان به صورت غیرمستقیم با بیان ویژگی‌ها و ارزش‌های حجاب و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، بانوان را به رعایت ارزش حجاب دعوت می‌کنند.

سیدکریم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب نسبت به اکران تصاویر فرهنگی تربیتی با هدف ارتقای فرهنگ و امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این حوزه در قالب بنر اقدام کرده است.

وی افزود: این تصاویر با متن «حجاب یک ارزش اجتماعی است» به تعداد ۱۲ عدد بنر پرتابلی در مجموع به مساحت ۱۴۴ مترمربع در سطح معابر و میادین اصلی شهر نصب شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سمنان با اشاره به برپایی غرفه عفاف و حجاب در پنج بوستان سطح شهر، خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها، برنامه‌های فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب با عنوان «نمایشگاه جواهرانه» با همکاری مؤسسه مردم نهاد مهربانو در بوستان‌های شقایق، ۱۷ شهریور، سیمرغ، مسکن مهر، میدان نور و پهنه بازار سرپوشیده در حال برگزاری است و فعالیت‌هایی شامل رنگ‌آمیزی کودکان، گفت‌وگو، پاتوق‌های دخترانه، پرسش و پاسخ و پذیرایی انجام می‌شود.

محمدی گفت: این غرفه‌ها با ایجاد حس همدلی و گفت‌وگوی دوستانه میان بانوان مبلغ و مدعو، مبلغان به صورت غیرمستقیم با بیان ویژگی‌ها و ارزش‌های حجاب و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، بانوان را به رعایت ارزش حجاب دعوت می‌کنند.

وی افزود: رویکرد و محور برگزاری غرفه عفاف و حجاب «بانوی مهر»، آثار فردی و اجتماعی آن، حجاب و ارزش‌های فردی، حیا، عفاف و تقویت بنیان خانواده، نقش عفاف و حجاب در بیداری اسلامی، حجاب و زندگی فردی و اجتماعی و امنیت فردی و اجتماعی بوده است.

فضاسازی سمنان و برپایی غرفه‌های فرهنگی در هفته عفاف و حجاب

فضاسازی سمنان و برپایی غرفه‌های فرهنگی در هفته عفاف و حجاب

کد خبر 672898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.