فسادستیزی در دستور کار شهرداری باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: یکی از رویکردهای شورای اسلامی شهر مبارزه با فساد و کوتاه کردن دست افرادی است که با سوءاستفاده احتمالی از رانت بخواهند مسیر شهرداری را به انحراف بکشند، لذا سرپرست شهرداری در این مدت باید دقت‌های لازم را به عمل آورد.

به گزارش ایمنا، پیمان عین‌القضاتی اظهار کرد: امیدواریم با تغییرات پیش رو و تلاش‌های دوره جدید مدیریت شهری شاهد پیشرفت‌های محسوسی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

وی با تشکر از خدمات علیرضا کریمی در دوره تصدی مدیریت شهری، مجتبی قاسمی، سرپرست شهرداری را یک نیروی جهادی و انقلابی دانست و افزود: امیدواریم با همراهی اعضای شورای اسلامی و تیم مدیریت شهری بتوانیم اقدامات عمرانی، مباحث فرهنگی و اجتماعی که از ابتدای دوره شورای ششم مورد تاکید بوده است را به سرانجام برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی شورا توجه نکردن به مناطق کم‌برخوردار است و امیدواریم بتوانیم امیدواری، شور و نشاط را به مردم برگردانیم.

عین‌القضاتی اضافه کرد: با وجود تأکیدات شورا و با توجه به اعتبارات خوبی که به دره‌گردو اختصاص پیدا کرد، پیشرفت محسوسی حاصل نشد که این امر نارضایتی مردم از شهرداری را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: میدان امام خمینی (ره) یکی از شریان‌های اصلی شمال و جنوب کشور است که امیدواریم تا قبل از اربعین زیر بار ترافیکی برود، با این وجود شهرداری نباید در اتمام سریع‌تر پروژه‌ها دقت را فدای سرعت نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: یکی دیگر از رویکردهای شورای اسلامی شهر مبارزه با فساد و کوتاه کردن دست افرادی است که با سوءاستفاده احتمالی از رانت بخواهند مسیر شهرداری را به انحراف بکشند؛ لذا سرپرست شهرداری در این مدت باید دقت‌های لازم را به عمل آورد.

عین‌القضاتی گفت: توقع اعضای شورای اسلامی شهر از مدیریت شهری پرورش نیروی متخصص، جوان و انقلابی است، چالش‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها طولانی شدن روند بعضی از پروژه‌ها است که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر غیرقابل قبول است و پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: از مدیریت شهری درخواست می‌شود پروژه‌های جدیدی را تعریف کند که قابلیت اجرایی شدن دارد، متأسفانه شهرداری مطابق خواست شورای اسلامی شهر عمل نکرده و تناسب قابل قبولی میان درآمد و هزینه وجود نداشته است.

کد خبر 672893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.