رویا پردازی مالک‌ قطری؛ شش خرید جدید در انتظار منچستریونایتد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه بیست‌ویکم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* در صورتی که شیخ جاسم بن حمد آل ثانی بتواند منچستریونایتد را بخرد، تابستان امسال او می‌تواند ۶ خرید دیگر برای شیاطین‌سرخ انجام دهد.

دیلی میل:

* هری کین برای اولین بار با سرمربی جدید تاتنهام، پستکوگلو ملاقات کرد، تا درمورد آینده‌اش با این مرد صحبت کند.

* میسون مانت قرار است امروز، (چهارشنبه) اولین بازی خود را برای منچستریونایتد در شهر اسلو نروژ انجام دهد، تیم اریک تن‌هاخ اولین بازی دوستانه پیش فصل خود را مقابل لیدز در ورزشگاه اولوال انجام می‌دهد.

* ویکتور گیوکرس قرار است در روزهای آتی، باشگاه کاونتری را به مقصد اسپورتینگ لیسبون ترک کند و باشگاه دسته دوم لیگ چمپیونشیپ انگلیس مبلغی بالغ بر ۲۰.۵ میلیون پوند برای این مهاجم طلب کرده است.

* بر اساس گزارش‌ها، پس از گفتگوهای پرتنش ژائو فلیکس با رؤسای باشگاه اتلتیکومادرید، آینده این مرد پرتغالی در جمع روخی بلانکوها با تردید بیشتری روبرو شده است.

سان:

* مویسس کایسدو، هدف نقل و انتقالات چلسی اعتراف کرده است که "نمی‌تواند برای پیوستن به این باشگاه نه بگوید".

دیلی تلگراف:

* باشگاه برنلی، گوستاوو هامر، هافبک هلندی را هدف بعدی خود در پنجره شلوغ نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است تا برای لیگ‌برتر آماده شود.

* ساوتهمپتون مذاکراتی را با اورتون بر سر امضای قرارداد بالقوه با مدافع این تیم، میسون هولگیت انجام داده است.

* پس از اینکه هواداران چلسی معتقد بودند که بلیت بازی‌های بانوان این باشگاه بسیار ارزان است، مسئولان تیم لندنی، قیمت بلیت بازی‌های بانوان خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

باشگاه استوک‌سیتی انگلیس، برای جذب جونیور چامادئو، مدافع راست ۱۹ ساله کولچستر یونایتد برنامه‌ریزی می‌کند.

سان اسکاتلند:

* واسیلیس بارکاس، دروازه‌بان سابق سلتیک، مذاکراتی را برای انتقال به سوانسی انجام داده است.

دیلی رکورد:

* به نظر می‌رسد که باشگاه سلتیک بر روی یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالات برنامه‌ریزی می‌کند، لیام بونتیگ، شگفت‌انگیز، که برای تیم B در بازی دوستانه با فریزربورگ حضور داشته، می‌تواند راهی تیم بزرگسالان خواهد شد.

کد خبر 672891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.