برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شمال‌ غرب کشور در تهران

اعضای مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور با پیشنهاد شهردار تبریز مبنی بر برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی، هنری و گردشگری شمال غرب کشور در تهران، موافقت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در پنجمین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور در خصوص جزئیات برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: معتقدم برگزاری این جشنواره در تهران ظرفیت خویی برای جذب سرمایه‌گذار در چهار استان رقم می‌زند و برگزاری چنین همایش‌هایی در پایتخت با استقبال گسترده‌ای همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌دهم جشنواره فرهنگی و هنری شمال غرب کشور به مدت چهار روز در پایتخت برگزار شود، افزود: اختصاص یک روز به هریک از شهرهای اردبیل، ارومیه، زنجان و تبریز در این جشنواره تأثیر بسزایی در جذب سرمایه‌گذاری و افزایش مشارکت‌های مردمی خواهد داشت.

شهردار تبریز با بیان اینکه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی تبریز، پانزدهم آبان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف این همایش جذب حداکثری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و در این راستا پیشنهاد می‌شود شهرهای شمال غرب کشور نیز پروژه‌های اساسی سرمایه‌گذاری خود را در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری در همایش معرفی کنند.

هوشیار اضافه کرد: مجموعه‌های دانش‌بنیان، دانشگاه تبریز، صنایع مختلف و اتاق بازرگانی تبریز نیز در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز مشارکت دارند.

اعضای مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمال‌ غرب کشور با پیشنهاد شهردار تبریز مبنی بر برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و گردشگری شمال‌ غرب کشور در تهران، موافقت کردند.

کد خبر 672874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.