تماس سیمئونه برای حضور وراتی در لالیگا

اتلتیکو مادرید، مارکو وراتی را به عنوان هدف اصلی خود در تابستان می‌بیند و هدف آن‌ها تقویت خط میانی خود با تایید دیگو سیمئونه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در میان شایعاتی مبنی بر ناامیدی مارکو وراتی از باشگاه PSG، نام او برای جدایی از پایتخت فرانسه مطرح شده است. درحالی که رم ژوزه مورینیو علاقه نشان داد تا او را به ایتالیا بازگرداند، اما در متقاعد کردن ستاره ایتالیایی ناموفق بود.

اکنون، اتلتیکو مادرید وراتی را در اولویت اصلی نقل و انتقالات خود قرار داده است که البته مشروط به تمایل PSG برای فروش او است. هافبک ایتالیایی در حال حاضر تا ژوئن ۲۰۲۶ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد.

تلاش اتلتیکو مادرید برای جذب وراتی، جاه‌طلبی آنها برای تقویت خط هافبکشان را برجسته می‌کند. مهارت و تجربه ملی‌پوش ایتالیایی، او را به یک هدف جذاب برای تیم اسپانیایی تبدیل کرده است. تحسین این هافبک توسط دیگو سیمئونه بیشتر بر اهمیت جذب این ستاره به عنوان بخشی از برنامه‌های بلندمدت آنها تاکید می‌کند.

پیگیری اتلتیکو مادرید برای جذب وراتی به تمایل PSG برای فروش او بستگی دارد. مذاکرات بین باشگاه‌ها مشخص خواهد کرد که آیا این معامله امکان‌پذیر است یا خیر.

کد خبر 672854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.