احتمال محاکمه آنچلوتی به دلیل تقلب مالیاتی!

بر اساس یک گزارش، کارلو آنچلوتی ممکن است مجبور شود به دادگاه اسپانیا برود، زیرا سرمربی رئال‌مادرید به کلاهبرداری مالیاتی متهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تحقیقات در مورد کارلو آنچلوتی ایتالیایی به پایان رسیده است و ال موندو ادعا می‌کند که او یک قدم با اتهام اعلام نکردن ۴۰۰هزار یورو از جزئیات دارایی‌هایش، فاصله دارد.

مبلغی که او متهم به پنهان کردنش شده است مربوط به حقوق تصویر او در سال ۲۰۱۴ و یک سال پس از ورودش به تیم رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است‌.

آنچلوتی اولین نام بزرگ فوتبال اسپانیا نیست که در سال‌های اخیر مورد هدف مقامات مالیاتی قرار گرفته است. کریستیانو رونالدو ستاره سابق مادرید بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ به فرار مالیاتی متهم، و به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد.

لیونل مسی، اسطوره بارسلونا، همچنین به دلیل تقلب مالیاتی به ارزش ۴.۱ میلیون یورو بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، به ۲۱ ماه حبس تعلیقی محکوم شد. جرارد پیکه، هم‌تیمی سابق او، زمانی که به اتهام تقلب در حق تصویر، مجرم شناخته شد، ۲.۱ میلیون یورو نیز جریمه شد.

آنچلوتی در حال حاضر دومین دوره خود را به عنوان سرمربی رئال‌مادرید سپری می‌کند، درحالی که طی سال ۲۰۲۱ به باشگاه بازگشته است. این سرمربی ۶۴ ساله، وارد آخرین سال حضور خود در این نقش شده است، با این حال، پیش از این توافق کرده بود که در سال ۲۰۲۴ هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را بر عهده بگیرد.

کد خبر 672852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.