ستاره‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه کند

پاری‌سن‌ژرمن چند انتخاب دارد که به عنوان بهترین جانشین ممکن برای کیلیان امباپه، جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه بازیکن ۲۴ ساله فرانسوی، یکی از بهترین بازیکنان جهان و یک فوتبالیست کاملاً منحصربه‌فرد است‌. هیچ استعدادی مانند، این بازیکن وجود ندارد، و اگر وجود داشت، مطمئناً او برای فروش در لیست قرار نمی‌گرفت، با ذکر این نکته که مهم نیست PSG چقدر پول دارد.

اما نبوغ امباپه را می‌توان در تعداد انگشت‌شماری از بازیکنان در سراسر اروپا پیدا کرد. اگر او جدا شود، باشگاه فرانسوی به یک گلزن درجه یک نیاز دارد که بتواند به سبک لوئیس انریکه سرمربی جدید کار کند. مهاجم بعدی آنها در حالت ایدئال، جوان خواهد بود، بازیکنی که در حال حاضر در بین بهترین‌های اروپا قرار دارد اما هنوز هم می‌تواند بیشتر پیشرفت کند. همچنین او ترجیحاً باید فرانسوی باشد.

همین دلیل، لیست را به میزان قابل توجهی محدود می‌کند، اما هنوز چند گزینه وجود دارد که برخی از معیارهای ذکر شده را برآورده می‌کند. بازار تابستان امسال، بازار جالبی است، تعدادی شماره ۹ با استعداد بین سنین ۲۲ تا ۲۵ سال وجود دارد که انتظار می‌رود در دسترس باشند، اما همه آنها برچسب قیمتی نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو (۸۶ میلیون پوند / ۱۱۰ میلیون دلار) دارند و باشگاه‌های فعلی آنها، عجله زیادی برای خلاص شدن از شر آنها ندارند.

با این حال، فرض بر این است که خروج یک نفر می‌تواند منجر به یک نوع اثر مؤثر شود. پاریسی‌ها با امباپه به بن‌بست رسیده‌اند و به نظر می‌رسداو در ۶ هفته آینده این تیم را ترک کند. از آنجایی که این بازیکن، آشکارا علیه باشگاه و مالک آن شورش کرده و پیش‌فصل هنوز شروع نشده است، جدایی‌اش در آینده نزدیک منطقی است و هنگامی که او رفت، احتمالاً بسیاری از مسائل در سراسر اروپا تغییر خواهند کرد.

رسانه GOAL به بهترین گزینه‌های بازار نگاهی انداخته است‌:

ستاره‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه کند

۷- نیمار

اگر پاری‌سن‌ژرمن مجبور به جدایی از امباپه شود و اگر یک گلزن قهار جذب نکند، این موضوع، یک شکست بزرگ در بازار نقل و انتقالات تلقی خواهد شد. با این حال، اگر جذب یک جانشین ثابت کند که درخشیدن مثل امباپه، مشکل است، سرمربی جدید (لوئیس انریکه) می‌تواند ترکیب خود را به هم بزند و نیمار را به سمت نقشی پیشرفته‌تر سوق دهد. این اتفاق شاید خلاقیت مرد ۳۱ ساله را از بین ببرد، اما این برزیلی، برای گلزنی هرگز با مشکل مواجه نشده است.

نیمار به‌راحتی می‌تواند ۲۰ گل در لیگ فرانسه به ثمر برساند. البته این برزیلی ممکن است همیشه این‌طور نباشد. برای چنین نقشی، او فوق‌العاده است، اگرچه انتخاب لزوماً با نیمار نخواهد بود، پس این گزینه را باید آخرین راه حل در نظر گرفت.

ستاره‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه کند

۶- روملو لوکاکو

به نظر می‌رسد که دوران حرفه‌ای این مرد بلژیکی در این مقطع نامشخص است. لوکاکو هنوز از نظر قراردادی، بازیکن چلسی است، اگرچه به نظر می‌رسد که به زودی این داستان به پایان خواهد رسید. گفته می‌شود اینتر علاقه‌مند به بازگرداندن او به میلان است؛ اتفاقی که این مهاجم را بسیار خوشحال خواهد کرد. با این حال، چلسی بیش از آن مبلغی که فینالیست‌های لیگ قهرمانان، تا به امروز پیشنهاد داده‌اند، درخواست کرده است و پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی (۲۶ میلیون پوند / ۳۳ میلیون دلار) اینتر را به‌طور کامل رد کرده است.

پاری‌سن‌ژرمن به یک مهاجم زهردارتر نیاز دارد و آنها قبلاً به لوکاکو علاقه نشان داده‌اند، اگرچه هرگز پیشنهاد مناسبی برای خرید او ارائه نکردند. به‌طور مسلم لوکاکو به اندازه گزینه‌های دیگری که طبق گزارش‌ها PSG در اولویت قرار داده است، متحرک نیست و سبک بازی او در بازی‌های بزرگ نگران کننده است، او یک مهاجم گران‌قیمت است. در فوتبال، اغلب برای بازیکن شماره ۹ تخفیف‌هایی وجود ندارد، اما قیمت درخواستی ۴۰ میلیون یورویی چلسی (۴۷ پوند / ۵۰ میلیون دلار)، برای بازیکنی مثل لوکاکو منطقی است‌.

ستاره‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه کند

۵- هری کین

تاتنهام نمی‌خواهد کین را بفروشد، این بسیار واضح است، اما کاپیتان انگلیس هنوز اعلام نکرده که قرارداد جدیدی را برای تمدید حضور خود در این باشگاه پس از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳، امضا خواهد کرد. پس دو طرف در بن بست قرار دارند. بی‌معنی است که سفیدها شاید اجازه دهند بهترین بازیکن، و باارزش‌ترین دارایی آنها، به صورت رایگان برود، اما کین استعدادی است که شرایط بازی را تغییر می‌دهد. ادامه دادن ستاره تیم ملی انگلیس، بهترین فرصت اسپرز، جهت اطمینان از جنگیدن برای کسب سهمیه اروپایی است.

بایرن مونیخ همچنان مشتاق جذب اوست، اما با ارائه دو پیشنهاد برای این مهاجم، که مورد توجه باشگاه لندنی قرار نگرفت، ممکن است فرصتی برای PSG وجود داشته باشد تا ستاره سفیدپوشان را جذب کند. در واقع، اسپرز، کین را به رقبای لیگ برتری نمی‌فروشد، در حالی که باید دید آیا آنها در مورد تیم‌های اروپایی به همان اندازه حساس خواهند بود یا خیر.

رئال‌مادرید امباپه را می‌خواهد و احتمالاً او را خواهد گرفت. بارسلونا به مهاجم دیگری نیاز ندارد. بورسیا دورتموند نمی‌تواند این فوق‌ستاره را بخرد و دیدن کیلیان یک باشگاه ایتالیایی سخت است.

پاری‌سن‌ژرمن به یک مهاجم نیاز دارد، در حالت ایدئال کین، یک مهاجم خلاق است که می‌تواند گلزنی کند و این تیم پول لازم برای جذب آن ستاره را دارد.

ستاره‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه کند

۴- راسموس هجلوند

این گزینه، احتمالاً قلب منچستریونایتد را خواهد شکست. شیاطین‌سرخ در ظاهر علاقه‌مند به خرید این بازیکن دانمارکی هستند، اگرچه ممکن است قیمتش پایین باشد، هرچند که پاری‌سن‌ژرمن مایل به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون یورویی (۸۵ میلیون پوند / ۱۱۰ میلیون دلار) برای مهاجم آتالانتا است.

هجلوند قوی و سریع است، در حالی که هدف‌گیری‌های او همچنان در حال بهبود است. این مرد، ۹ گل در سری‌آ زده است، اما ملی‌پوش دانمارکی به صورت منظم بازی نکرد. مطمئناً با فرصت‌های بیشتر، راسموس گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند و با وجود بازیکنانی مانند نیمار و مارکو آسنسیو که به او پاس گل خواهند داد، گلزنی این مهاجم بیشتر هم خواهد شد.

بی‌تجربگی نسبی او شاید نگران‌کننده باشد، هجلوند تا فوریه ۲۰۲۴ سنش به ۲۱ سال نخواهد رسید. این ستاره ارزش یک فرصت را دارد.

ستاره‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه کند

۳- گونکالو راموس

به گزارش فوتبال نیوز، پاری‌سن‌ژرمن چند ماه است که به‌طور جدی راموس را زیر نظر دارد، در حالی که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی PSG نزدیک به یک سال است که طرفدار این ستاره بوده است. راموس ۱۹ بار برای بنفیکا در لیگ‌برتر پرتغال گلزنی کرد و ۷ گل هم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

بنفیکا همواره یک فروشنده زیرک بوده است. آنها تابستان گذشته ۷۵ میلیون یورو (۶۴ میلیون پوند / ۸۱ میلیون دلار) برای داروین نونز از لیورپول دریافت کردند و می‌توانند حتی بیشتر از این را برای راموس مطالبه کنند، به ویژه به دلیل قیمت گزافی که روی بازیکنان بزرگ در تابستان امسال گذاشته شده است. اینکه کامپوس رابطه کاری خوبی با خورخه مندز، ایجنت راموس دارد، به امکان‌پذیری این انتقال می‌افزاید. او گزینه شماره یک پاریسی‌ها نیست، اما دیدن راموس در پارک دو پرنس تعجب‌آور نخواهد بود.

ستاره‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه کند

۲- ویکتور اوسیمن

اوسیمن چند ماه پیش به صراحت اعلام کرد که می‌خواهد روزی در لیگ‌برتر بازی کند، اما از آنجا که منچستریونایتد تمایلی به هزینه‌های کلان برای یک بازیکن ندارد، این اتفاق می‌تواند حداقل برای چند سال متوقف شود.

حالا باید PSG وارد شود. پاریسی‌ها هیچ ابایی در پرداخت پول نقد نخواهند داشت، در حالی که اوسیمن به‌طور مسلم در کنار هالند، یکی از بهترین بازیکنان پست شماره ۹ اروپاست. این ستاره در هر سه فصل اخیر، مجموع گل‌های خود را بهبود بخشیده و فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را با ۳۱ گل در تمام رقابت‌ها به پایان رسانده است. او همچنین یک بازیکن منحصربه‌فرد است. این ملی‌پوش نیجریه‌ای، بی امان و کشنده است، در هوا خوب عمل می‌کند و از پشت مدافعان عالی فرار می‌کند. اما مرد ناپولی همچنین یک پاسور همیشه در حال پیشرفت است و برای انطباق با نوع فوتبال مبتنی بر مالکیت که لوئیس انریکه احتمالاً از آن استفاده می‌کند، مشکل کمی دارد. فِرِد برزیلی بازیکن منچستریونایتد، بعدی هدف بعدی پاریسی‌ها است، اما اوسیمن ذخیره بدی نیست.

ستاره‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند جایگزین کیلیان امباپه کند

۱- رندال کولو موانی

پاری‌سن‌ژرمن چند ماه بوده که به کولو موانی چشم دوخته و امیدوار است که با دادن پیشنهاد خوب جانشینی بلندمدت برای امباپه، جذب کند، و در حالی که جذب احتمالی او، کیلیان را در پاریس نگه نمی‌دارد، کولو موانی گزینه‌ای کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. او می‌تواند به در پیکان خط حمله و در وینگر چپ بازی کند و از خلاقیتی برخوردار است که در کنار خود با نیازهای مهاجمان دیگر سازگار شود.

تنها رافائل گوئریرو در بوندس‌لیگا با ۱۱ پاس گل، بیشتر از کولو موانی در سال گذشته پاس گل داشت. ضمن اینکه ۱۵ گل او را برای تیمی با عملکرد ضعیف، مثل فرانکفورت، به لیست باید اضافه کنید. به‌طور قطع پاری‌سنژرمن به جای امباپه، دوست دارد دیگر مهاجم ملی‌پوش فرانسوی را جذب کند.

مزیت دیگر، این است که کولو موانی خود را به عنوان بازیکن ثابت در تیم ملی فرانسه معرفی کرده است. هواداران پاری‌سنژرمن مدت‌ها است که برای جذب اکثر فرانسوی‌ها در تیم خود، به مدیران نکاتی را گوشزد می‌کنند. ابتدا امباپه بود که این پیشنهاد را ارائه کرد، اما حالا کولو موانی جایگزین این ستاره خواهد شد، اگرچه قدرت کمتری نسبت به مرد محبوب PSG دارد.

به گزارش رسانه ایندیپندنت، تنها چیزی که باقی مانده است، برآورده شدن قیمت درخواستی باشگاه آلمانی است که حدوداً ۸۰ میلیون پوند (۱۰۳ میلیون دلار) است.

کد خبر 672848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.