خشم پاریسی‌ها؛ دستور به انریکه برای نیمکت‌نشین کردن امباپه!

دنیل ریولو، خبرنگار RMC Sport اعلام کرد: کیلیان امباپه می‌خواهد در فصل 2023-2024، شرایط نیمکت‌نشین شدن پاری سن ژرمن را بپذیرد، تا فصل آینده راهی رئال‌مادرید شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دنیل ریولو، خبرنگار RMC Sport گزارش می‌دهد که پاری سن ژرمن حاضر است امباپه را برای یک فصل دیگر حفظ کند، علی‌رغم اینکه مهاجم فرانسوی به باشگاه گفته قصد ندارد قرارداد جدیدی امضا کند.

درحالی که او با انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی (۱۷۱ میلیون پوند / ۲۱۶ میلیون دلار) به رئال مادرید لینک شده است، این ادعای جدید نشان می‌دهد که مالکیت پی اس جی آماده است تا به دلیل عدم تمدید قرارداد، لوئیز انریکه را از بازی دادن به امباپه منع کند.

ریولو در صحبت با RMC Sport گفت: "می‌توانم تأیید کنم که امباپه فصل آینده در پی‌اس‌جی خواهد بود. حتی اگر آنها این ستاره را آخر فصل نیمکت‌نشین کنند، امباپه در پی اس جی می‌ماند. او آماده پذیرش این وضعیت است.”

وی افزود: هر تیمی بدون امباپه می‌تواند برنده شود. اما به لوئیز انریکه گفته شده که این ستاره را نمی‌تواند به میدان بفرستد. این سناریو برای تنبیه فوق ستاره فرانسوی به کار برده خواهد شد."

امباپه به عنوان یک فوق ستاره جهانی در پاری سن ژرمن ظاهر شد و در ۲۶۰ بازی ۲۱۲ گل به ثمر رساند، البته ۹۸ پاس گل نیز داد. نیمکت‌نشینی او بدون شک سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن ۲۴ ساله آماده است تا شرایط موجود را بپذیرد تا تابستان آینده به صورت رایگان به رئال برود.

پاری سن ژرمن قبل از شروع فصل ۲۰۲۳-۲۴، بازی‌های تدارکاتی زیادی با تیم‌هایی مانند لو هاور و النصر انجام خواهد داد، اما باید دید که امباپه در این تور شرکت خواهد کرد یا خیر.

کد خبر 672806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.