جنگ منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ  برای جذب ستاره مراکشی‌

گفته می‌شود منچستریونایتد مذاکراتی را با سوفیان امرابات برای انتقال احتمالی به این باشگاه در تابستان جاری انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گفته فلوریان پلتنبرگ از اسکای اسپورت، منچستریونایتد مذاکرات خود را برای جذب سوفیان امرابات از فیورنتینا آغاز کرده است. این ملی‌پوش مراکشی همچنین تحت نظر بایرن‌مونیخ قرار دارد، اما آن‌ها هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نکرده‌اند.

امرابات در جام جهانی ۲۰۲۲، همراه با مراکش فوق‌العاده کار کرد و در همه بازی‌ها به میدان رفت، جالب اینکه، کشورش به نیمه‌نهایی رسید و به فرانسه باخت. این بازیکن ۲۶ ساله، تنها یک سال از قراردادش با فیورنتینا باقی مانده و برای همین، در مورد آینده او، گمانه‌زنی‌ها زیاد است‌.

یونایتد می‌داند که بودجه‌اش به شدت تحت تأثیر فرپلی مالی قرار گرفته است و در نتیجه، آن‌ها از تلاش برای جذب دکلان رایس دست کشیدند. حالا امرابات، به عنوان یک جایگزین، مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته می‌شود.

یونایتد قبلاً میسون مانت را در این تابستان به خدمت گرفته، اما آن‌ها ممکن است امیدوار باشند که با آمرابات نیز قراردادی را امضا کنند زیرا سران شیاطین‌سرخ برای تقویت تیم اریک تن‌هاخ تلاش می‌کنند.

کد خبر 672802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.