توقیف ۱۲ موتورسیکلت متخلف در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم در پارک‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌سوارانی که در پارک‌ها و خیابان‌های منتهی به تفرجگاه‌های شهرستان با حرکات نمایشی و پرخطر، ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود و دیگران، موجبات وحشت، ترافیک و مزاحمت برای شهروندان را فراهم می‌کنند، طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار گرفته است.

وی افزود: در همین رابطه شب گذشته مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف را در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شاهین‌شهر توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه اجرای این طرح با هدف جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و حفظ سلامت عابران و راکبان موتورسیکلت‌ها است، خاطرنشان کرد؛ شهروندان در صورت مشاهده هر گونه حرکات مخاطره‌آمیز و ایجاد مزاحمت موتورسیکلت‌سواران، شماره پلاک آنها را یادداشت کنند و از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 672795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.