برملا شدن راز خودروی آتش گرفته در زیرگذر جاده اصفهان _ کاشان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو نفر که پس از قتل یک جوان، خودروی سواری پراید او را در زیرگذر جاده اصفهان _ کاشان به آتش کشیده و متواری شده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیمه شب هفتم خردادماه سال جاری یک مورد آتش‌سوزی خودرو در زیرگذر جاده اصفهان – کاشان به مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر گزارش و بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سواری پراید بر اثر برخورد با دیواره زیرگذر آتش گرفته، به طور کامل سوخته و راننده آن نیز بر اثر سوختی شدید فوت کرده است.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر در صحنه حضور یافتند و پس از بررسی دقیق حادثه پی به صحنه. سازی و عمدی بودن آتش‌سوزی خودرو بردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: با انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی دقیق و علمی صورت گرفته، مشخص شد راننده که جوانی ۳۰ ساله و ساکن اصفهان است پیش از آتش گرفتن خودرو به وسیله یک اسلحه جنگی کشته شده است. پس از به دست آمدن این اطلاعات، بلافاصله دستگیری عاملان جنایت مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری آثار و ادله لازم و پس از کنار هم قرار دادن این مستندات، پس از ۴۰ روز تلاش متوجه شدند که قتل توسط شریک مقتول و پسرش رخ داده است.

سرهنگ تُرکیان ادامه داد: در این خصوص اقدامات لازم انجام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، روز گذشته هر دو نفر طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود در کلان‌شهر اصفهان دستگیر شدند.

وی گفت: پدر که عامل اصلی این جنایت و از مجرمان سابقه‌دار و تحت تعقیب بود، پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه‌رو شدن با ادله پلیس لب به اعتراف باز کرده و گفت به دلیل اختلافاتی که از شراکت قبلی با مقتول داشتم به همراه پسرم نقشه قتل او را کشیده و شب حادثه به بهانه رفتن به تهران برای انتقال یک دستگاه خودرو، همراه با مقتول و به وسیله خودروی شخصی او راهی جاده شدیم و طبق نقشه به بهانه جا گذاشتن مدارک و بازگشت به اصفهان او را به یک زیرگذر کشانده و با شلیک کلت کمری به سر مقتول او را به قتل رسانده و سپس با صحنه‌سازی حادثه تصادف، خودرو را آتش زده و به همراه پسرم که با خودرویی دیگر در تعقیب ما بود از محل متواری شدیم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف اسلحه کلت کمری استفاده شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان این جنایت، خاطرنشان کرد: پس از اینکه هر دو متهم به جرم خود معترف شدند در این خصوص پرونده تشکیل و افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرج قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 672785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.