سینما ساحل اصفهان میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم حوا خواهد بود

برنامه اکران فیلم‌های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در مراکز ۱۳ استان‌ به‌مدت چهار روز از امروز بیستم تا بیست و سوم تیر ماه ۱۴۰۲ در جریان خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌حوا، نمایش فیلم‌های این رویداد در استان‌های میزبان، هم‌زمان با تهران صورت می‌گیرد؛ بر اساس این خبر، جشنواره بین‌المللی فیلم حوا بلیت‌فروشی نداشته و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان در نظر گرفته شده است.

مطابق برنامه اکران استانی جشنواره فیلم حوا ۱۲ سالن سینما در مراکز استان‌ها میزبان جشنواره خواهند بود و مطابق برنامه فیلم‌های جشنواره از تاریخ بیستم تا بیست و سوم تیرماه به نمایش در خواهند آمد؛ بر این اساس پردیس مهر ۲۲ بهمن تبریز، پردیس سینمایی ساحل اصفهان، پردیس اکو مال کرج، پردیس مهر کوهسنگی مشهد، فرهنگ شیراز، ونوس قم، مهتاب قزوین، سپیدرود رشت، کاپری گرگان، کانون ساری، فرهنگ همدان، فرهنگ کرمانشاه میزبان مخاطبان جشنواره در استان‌ها خواهند بود.

همچنین در تهران نیز سینما فرهنگ رویدادگاه اصلی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا خواهد بود.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به دبیری مهدیه‌سادات محور از بیستم تا بیست و سوم تیرماه ادامه دارد و مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به درگاه www.Havvafilmfestival.ir مراجعه کنند.

کد خبر 672774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.