آغاز اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها با عنوان «روز فلج‌کننده سراسری»

مخالفان نتانیاهو امروز (سه‌شنبه) اعتراضات گسترده خود با عنوان «روز فلج‌کننده سراسری اسرائیل» را در مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸، آغاز کردند.

به گزارش ایمنا، هزاران صهیونیست امروز، سه‌شنبه بر اساس فراخوان قبلی برای اعتراض به اصلاحات قضائی ادعایی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، دست به اعتراض زده‌اند.

مخالفان نتانیاهو اعتراضات امروز خود را «روز فلج‌کننده سراسری» نامیدند. معترضان به این اصلاحات تلاش دارند با تمرد و اعتراض و اعتصاب‌ها، سراسر فلسطین اشغالی را فلج کنند و مانع تصویب طرح جنجالی قضائی کابینه رژیم اشغالگر شوند.

در همین زمینه فیلمی از اعتراضات گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست در مخالفت با تغییرات قضائی مد نظر نتانیاهو منتشر شده است که نشان می‌دهد مخالفان با برپایی چادر در خیابان‌ها، به دنبال اجرای طرح خود برای فلج کردن اوضاع رژیم اشغالگر قدس هستند.

معترضان به «کودتای قضائی» خیابان‌های تل‌آویو را بستند

صهیونیست‌های معترض به اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو که آن را کودتای قضائی می‌دانند، چهارراه کابلان در تل‌آویو را بستند و با پلیس درگیر شدند.

صدها نظامی ذخیره صهیونیست به اعتراضات سراسری ملحق شدند

رادیوی رژیم اسرائیل گزارش داد که ۳۰۰ نفر از نیروهای ذخیره در سازمان سایبری ارتش این رژیم اعلام کردند که به تظاهرات سراسری علیه کودتای قضائی در اراضی اشغالی ملحق می‌شوند.

آغاز اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها تحت عنوان «روز فلج کننده سراسری»

ترک خدمت ۳۰۰ نظامی واحد حملات سایبری ارتش اسرائیل در اعتراض به کودتای قضائی نتانیاهو

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلان کرد ۳۰۰ نظامی ذخیره ارتش اسرائیل در بخش حملات سایبری در اعتراض به کودتای قضائی نتانیاهو اعلام کردند که همکاریشان با این یگان را متوقف کرده‌اند.

بنی گانتس: در جنگ داخلی شکست خواهیم خورد

بنی گانتس، وزیر جنگ اسبق رژیم اسرائیل و رهبر اپوزیسون این رژیم مدعی شده است که رژیم اسرائیل در هر جنگی که علیه دشمنانش ورود کند، پیروز خواهد شد. با این حال او یک استثنا قائل شده است و آن جنگ داخلی است. او گفته است که ما تنها در جنگ داخلی شکست خواهیم خورد. گانتس از وجود «تمایلاتی» خبر داده و گفته است که باعث خواهد شد به کابینه نتانیاهو ملحق شود.

سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی: همه چیز در اسرائیل از کنترل خارج شده است

تام نایدس، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در واکنش به آغاز روند تصویب کودتای قضائی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنست و اعتراضات گسترده سران جناح مخالف و راهپیمایی معترضان در سراسر سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد "همه امور در اسرائیل از کنترل خارج شده است."

با اعلام خبرنگار الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی و تظاهرات‌کنندگان، از صبح امروز _سه‌شنبه، یازدهم جولای_ در مقابل ساختمان دادگاه عادی این رژیم با یکدیگر درگیر شده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز تأیید کردند که پلیس این رژیم از صبح امروز تا پیش از ظهر، دست‌کم ۴۲ معترض را در سراسر فلسطین اشغالی به دلیل اعتراض به لایحه اصلاحات قضائی بازداشت کرده است.

کد خبر 672720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.