مجوزهای تبلیغات و مواکب محرم با اپلیکیشن «اصفهان من» ارائه می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهروندان این کلانشهر می‌توانند برای دریافت مجوز نصب تک‌پایه، داربست تبلیغاتی و مواکب در ایام ماه محرم از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» یا سامانه my.isfahan.ir اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهری در دهه ولایت و عید غدیر در اصفهان اظهار کرد: تمرکز این افتتاحیه‌ها بر پروژه‌های زیست‌محیطی و محرومیت‌زدایی بود که یکی از رویکردهای اصلی این دوره مدیریت شهری توجه به مناطق کمتر برخوردار در شهر است، به همین جهت پروژه‌هایی تحت عنوان پروژه‌های محله‌محور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در کنار این پروژه‌ها، تمرکز پروژه‌های کلان و بزرگ شهر اصفهان و ابر پروژه‌های نیز در فعالیت اجرایی بر مناطق و محلات محروم و کمتر برخوردار است، افزود: امیدواریم خروجی این پروژه‌ها، سبک زندگی و کیفیت زندگی را برای شهروندان در نقاط مهم شهری ارتقا دهد؛ این اقدامات در راستای وعده‌های مجموعه مدیریت شهری به مردم این مناطق است و به‌زودی پروژه‌های دیگر در برنامه افتتاحیه‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به دیدارها و گفت‌وگوهای بی‌واسطه مردم با شهردار اصفهان تصریح کرد: روز چهارشنبه از طریق امواج رادیویی و صدای شهر در خدمت شهردار اصفهان خواهیم بود و مردم می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده تماس بگیرند و درخواست‌ها، سوالات، انتقادها، خدمات و برنامه‌هایی که مجموعه مدیریت شهری در مناطق پانزده‌گانه برگزار می‌کند را با شهردار خود، بی واسطه در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست از مجموعه مدیریت شهری طی روزهای منتهی به دهه محرم، نصب تک‌پایه، داربست تبلیغاتی و موکب است، گفت: به دلیل اینکه ارائه تسهیلات و خدماتی که عزاداران در سطح شهر از شهرداری تقاضا دارند با سرعت بیشتری پیش برود و کیفیت بهتری داشته باشد، شهرداری اصفهان خدمات الکترونیکی را از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» یا سامانه my.isfahan.ir در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

معرک‌نژاد ادامه داد: افراد می‌توانند بدون مراجعه حضوری و با رجوع به درگاه‌های الکترونیکی شهرداری اصفهان درخواست‌های خود را به صورت غیرحضوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شهرداری ارسال کنند، سپس بررسی‌ها انجام و مجوزهای لازم برای نصب تک‌پایه، بنر تبلیغاتی داربست و موکب‌ها صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا می‌کنم شهروندان از مراجعه حضوری به قسمت‌های مختلف شهرداری خودداری و با استفاده از سامانه my.isfahan.ir با سرعت بیشتری درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

کد خبر 672670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.