تلاش بوستون برای ترویج تردد سبز با افزایش خودروهای برقی

شهردار بوستون ادعا کرده است که همزمان با اجرای پروژه‌های مربوط به ترویج تردد سبز نظیر توسعه پیاده‌راه‌ها و مسیرهای دوچرخه‌سواری تلاش خواهد کرد زمینه را برای افزایش گرایش هرچه بیشتر شهروندان به خرید خودروهای الکتریکی فراهم آورد که افزایش ایستگاه‌های شارژ نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برنامه‌ریزان بوستون از ایجاد دو فرصت بسیار ارزشمند برای کمک به افزایش قابلیت دسترسی به ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی خبر داده و مدعی شده‌اند که در تلاش هستند برای تحقق هدف خود، سرمایه‌داران شهر را نیز برای اشتراک بودجه و در عوض، بهره‌مندی از مزایای پروژه جذب کنند. ایستگاه‌های شارژ جدید به طور عادلانه در سراسر شهر توزیع خواهد شد تا تمام شهروندانی که در نزدیکی محل سکونت خود به این امکانات دسترسی ندارند، به‌راحتی بتوانند خودروهای برقی خود را شارژ کنند.

توزیع ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی

اگرچه مدیران بوستون تاکنون پارکینگ‌های شهر را به عنوان بهترین نقاط برای نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی انتخاب می‌کردند، با این حال در پروژه جدید، مناطقی با بیشترین نیاز شهروندان و کمترین دسترسی به این امکانات برای نصب ایستگاه‌ها برگزیده خواهد شد. مدیران شهر هدف خود را از این اقدام تأمین نیاز به شارژ تمام دارندگان خودروهای الکتریکی معرفی کرده و مدعی شده‌اند به لطف کمک‌هزینه‌های دولت و پیشرفت فناوری همه روزه بر تعداد شهروندانی افزوده می‌شود که خودروهای موتوری خود را با وسایل نقلیه الکتریکی جایگزین می‌کنند و همین امر در آینده نزدیک نیاز شهر را به تعداد ایستگاه‌های بیشتر، چند برابر خواهد کرد.

تلاش بوستون برای ترویج تردد سبز با افزایش خودروهای برقی

میشل وو، شهردار بوستون ادعا کرده است که همزمان با اجرای پروژه‌های مربوط به ترویج تردد سبز نظیر توسعه پیاده‌راه‌ها، مسیرهای دوچرخه‌سواری و بهبود حمل‌ونقل عمومی تلاش خواهد کرد زمینه را برای افزایش گرایش هرچه بیشتر شهروندان به خرید خودروهای الکتریکی فراهم آورد که افزایش ایستگاه‌های شارژ نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا خواهد کرد، ضمن این‌که به ایجاد مشاغل سبز نیز منجر خواهد شد.

مدیران بوستون مردم و خلاقان شهر را به ارائه پیشنهادات خود برای توزیع برابر ایستگاه‌های جدید شارژ خودروهای الکتریکی دعوت کرده‌اند و در صورتی که شهروندان یا افراد سرمایه‌گذار بودجه‌ای برای این منظور هزینه کنند، مدیران شهر به عقد قراردادی با آن‌ها خواهند پرداخت و مزایایی را شامل حال شرکا خواهند کرد.

کد خبر 672665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.