محرومیت سنگین رئیس باشگاه یوونتوس به علت تخلفات مالی‌

آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق یوونتوس به دلیل انجام تخلفات مالی، ۱۶ ماه از هرنوع فعالیت فوتبالی محروم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس با جریمه ۶۰ هزار یورویی و محرومیت جدیدی که به محرومیت دو ساله اولیه او اضافه می‌شود، محکوم شده است. این مجازات مربوط به دستکاری او در حقوق و روابط با نمایندگان و سایر باشگاه‌ها در طول همه‌گیری کووید -۱۹ است.

آنیلی در ماه نوامبر به همراه سایر اعضای هیئت‌مدیره در بحبوحه تحقیقات درباره امور مالی باشگاه از سمت خود به عنوان رئیس کناره‌گیری کرد، در ماه می، محرومیت اولیه صادر شد در حالی که یوونتوس پس از مجازات اولیه با کم شدن ۱۵ امتیاز، با کسر ۱۰ امتیاز دیگر روبه‌رو شد.

یوونتوس گزارش داده بود که ۲۳ بازیکن با کاهش دستمزد به مدت ۴ ماه برای کمک به باشگاه در گذر از بیماری همه‌گیر موافقت کردند، اما پس از تحقیقات، مقامات گفتند که بازیکنان تنها از حقوق یک ماه خود صرف نظر کرده‌اند.

این مدیر ایتالیایی، آخرین درخواستش را در مورد محرومیت دو ساله به دلیل رسوایی افزایش سرمایه، این هفته ارائه خواهد کرد. او و تیم حقوقی‌اش، گزینه‌های خود را برای ارائه تجدید نظر در مورد آخرین مجازات، بررسی خواهند کرد.

کد خبر 672633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.