پرسپولیس و سپاهان مشتریان جدی سعید عزت‌اللهی / هافبک وایله به یحیی "نه" می‌گوید؟

دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به‌دنبال امضای قرارداد با سعید عزت‌اللهی هستند تا او را برای فصل آینده در اختیار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید عزت‌اللهی، هافبک ملی‌پوش باشگاه وایله‌کلاب دانمارک، یکی از بزرگ‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران است و به احتمال بسیار زیاد فصل آینده، عزت‌اللهی را پس از سال‌ها در لیگ خلیج‌فارس خواهیم داد؛ اما اینکه سعید با پیراهن چه تیمی در لیگ برتر به‌میدان برود، هنوز قطعی نشده است.

سعید عزت‌اللهی همچنان با وایله‌کلاب دانمارک قرارداد دارد و برای حضور در یکی از این دو تیم باید رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند. طبق شنیده‌ها باشگاه‌های خواهان وی هنوز با مدیران باشگاه وایله به‌صورت رسمی مکاتبه نکرده‌اند و تاکنون فقط مذاکرات با سعید عزت‌اللهی انجام شده است. البته به‌جز پرسپولیس و سپاهان، استقلالی‌ها نیز به‌دنبال عزت‌اللهی هستند که خیلی جدی نیست.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرده است اولویتش برای بازی در لیگ برتر ایران، پرسپولیس است اما پیشنهاد باشگاه سپاهان او را در یک دوراهی قرار داده است و این انتخاب وقتی سخت‌تر می‌شود که عزت‌اللهی به‌علت صحبتی که یحیی گل‌محمدی با وی انجام داده است، نتواند پیشنهاد سرمربی پرسپولیس را رد کند. چیزی که مشخص است، باشگاه سپاهان هم شدیداً به‌دنبال جذب سعید عزت‌اللهی است و رقابت تنگاتنگی میان آن‌ها با پرسپولیس وجود دارد.

از سوی دیگر بر اساس شنیده‌ها، میلاد سرلک که روز گذشته با پرسپولیس تمدید کرد به مدیران سرخ‌ها اعلام کرده درصورتی در این تیم می‌ماند که عزت‌اللهی جذب نشود و در طرف مقابل، در خط میانی سپاهان ترافیک هافبک‌ها نیست و این برای هافبک وایله بهتر از پیوستن به پرسپولیس است.

کد خبر 672614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.