سپاهانی‌ها، معترض به داوری رقابت‌های لیگ برتر شمشیر بازی

تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان روز نخست لیگ برتر شمشیر بازی (اسلحه اپه)، سه پیروزی و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای دور رفت لیگ‌برتر شمشیربازی (اسلحه اپه) به همراه دیدارهای دور برگشت امروز _ دوشنبه نوزدهم تیرماه_ از ساعت ۹ به میزبانی شهر اردکان آغاز شد که در پایان روز نخست تیم فولاد مبارکه سپاهان سه پیروزی و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرد.

نتایج دیدارهای سپاهان در روز نخست به شرح زیر است:

دیدار اول؛ فولاد مبارکه سپاهان ۴۵- چینی استون لالجین همدان ۳۹

در این دیدار باقی‌مانده از دور رفت اپه‌بازان سپاهانی با ترکیب دانیال لله‌گانی، محمدرضایی طادی، محمدرضا وثوقی و محمد رضایی (رزرو) آغاز کردند. این دیدار پایاپای در نهایت با برتری طلایی‌پوشان سپاهان به پایان رسید.

دیدار دوم؛ فولاد مبارکه سپاهان ۴۵- باشگاه پورشاسب نجف‌آباد ۲۱

در این دیدار سپاهانی‌ها با محمدرضا وثوقی، محمدرضایی، محمدرضا طادی و دانیال لله‌گانی (رزرو) مقابل پورشاسب نجف‌آباد قرار گرفتند و در یک دیدار آسان، پیروزی را از آن خود کردند.

دیدار سوم؛ پرواز آ مرداد مازندران ۴۵- فولاد مبارکه سپاهان ۴۰

در این دیدار اپه‌بازان سپاهانی علیرغم برتری زورشان به ناداوری‌ها نرسید در یک دیدار نزدیک شکست خوردند. در میانه این دیدار محمد رضایی‌طادی که به عملکرد داور معترض بود با کارت قرمز داور مواجه شد و همین موضوع باعث شد سه امتیاز به واسطه اشتباه محرز داوری به قلک امتیازات تیم مازندرانی اضافه شود. همین داستان باعث شد تمرکز دیگر بازیکنان سپاهان از بین رفته و شکست فولاد مبارکه سپاهان رقم بخورد.

دیدار چهارم؛ فولاد مبارکه سپاهان ۳۳- معادن چادرملو ۴۵

در این دیدار هواداران اردکانی برای تیم معادن چادرملو سنگ تمام گذاشتند تا در نهایت دومین شکست سپاهان در روز نخست دیدارها رقم بخورد.

دیدار پنجم؛ فولاد مبارکه سپاهان ۴۰- چینی استون لالجین همدان ۲۸

در این دیدار سپاهانی‌ها با ترکیب دانیال لله‌گانی، محمد رضایی طادی، محمد رضایی، محمدرضا وثوقی (رزرو) پای روی پیست گذاشتند و به پیروزی رسیدند.

کد خبر 672603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.