درخواست سرمربی مصر برای حضور محمد صلاح در المپیک

لیورپول و تیم ملی مصر ممکن است با هم مذاکراتی انجام دهند، زیرا سرمربی این کشور می خواهد محمد صلاح را در ترکیب خود برای بازی‌های المپیک 2024 قرار دهد

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه Liverpool Echo گزارش می‌دهد که روجریو میکاله، سرمربی تیم زیر ۲۳ سال مصر اعتراف کرده است که می‌خواهد محمد صلاح را به عنوان یک بازیکن سن بالا، در تیم خود برای المپیک قرار دهد.

صلاح درصورت حضور در این مسابقه احتمالاً شروع فصل ۲۰۲۴-۲۵ را از دست می‌دهد، زیرا این مسابقات بین بیست‌وششم جولای (چهارم مرداد) و یازدهم آگوست (بیستم مرداد) در پاریس برگزار می‌شود.

ستاره قرمزها در حال حاضر قرار است بین ژانویه تا فوریه این فصل، در رقابت‌های AFCON (لیگ‌ملت‌های آفریقا) بازی کند، به این معنی که او تعدادی از بازی‌های باشگاهی را از دست خواهد داد.

لیورپول قبلاً درخواست صلاح برای بازی در المپیک را رد کرده است و این کار را در سال ۲۰۲۱ برای رقابت‌های توکیو انجام داد. از آن جایی که المپیک یک رویداد غیرتحریمی فیفا است، باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان خود را از شرکت در آن منع کنند و لیورپول ممکن است دوباره این کار را انجام دهد.

مایکاله گفت: ما هنوز یک سال فرصت داریم تا به این موضوع فکر کنیم و شرایط را ارزیابی کنیم، اما مطمئناً از حضور صلاح استقبال می‌کنیم، او به اندازه نیمار در برزیل برای تیم مهم است.

حضور صلاح به احتمال زیاد برای قرمزها کلیدی خواهد بود، زیرا آن‌ها تلاش می‌کنند، پس از فصل ناامیدکننده ۲۰۲۲-۲۳، که در آن نتوانستند به لیگ قهرمانان صعود کنند، جبران کنند.

کد خبر 672570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.