منچستریونایتد، قیمت فروش مدافع خود را اعلام کرد

منچستریونایتد، قیمت 50 میلیون پوندی (64 میلیون دلار) را برای فروش هری مگوایر در نظر گرفته است، زیرا اریک تن‌هاخ قصد دارد بازیکن ملی‌پوش انگلیس را از لیست خود حذف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه منچستر ایونینگ نیوز گزارش می‌دهد که منچستریونایتد مبلغ ۵۰ میلیون پوند را برای فروش هری مگوایر در نظر گرفته است، اما احتمالاً برای اکثر تیم‌ها، این مبلغ غیرقابل پرداخت است.

مگوایر طی فصل گذشته تنها هشت بار در لیگ‌برتر بازی کرد و به استون‌ویلا و نیوکاسل نیز گل زد. درحالی که این مدافع بازوبند کاپیتانی را از دست داده‌، باید دید آیا شیاطین سرخ می‌توانند تابستان امسال با باشگاهی برای فروش این بازیکن به توافق برسند یا خیر.

با این حال، این گزارش ادعا می‌کند که یونایتد چندان هم در تلاش برای فروش او نیست، زیرا در صورت انتقال مدافعش، باید یک جایگزین هم بخرد.

مگوایر ممکن است خودش مایل به انجام این انتقال باشد، زیرا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به مدافع میانی خود هشدار داده که اگر می‌خواهد به تیم ملی کشورش دعوت شود، باید به‌طور منظم بازی کند.

با نزدیک شدن به یورو ۲۰۲۴، مدافع سابق لستر امیدوار است که طی فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴، چه در اولدترافورد و چه در تیم‌های دیگر، به‌طور منظم بازی کند.

منچستریونایتد برای پیش‌فصل آماده می‌شود، این این باشگاه بازی‌های دوستانه خود را در تاریخ دوازدهم جولای مقابل لیدز آغاز می‌کند.

کد خبر 672557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.