۵ مصدوم حادثه شهربازی ناژوان از بیمارستان مرخص شدند / وضعیت ۲ نفر تحت بررسی بیشتر

مدیر روابط‌عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه شش مصدوم حادثه شهربازی ناژوان در بیمارستان الزهرا و سه مصدوم در بیمارستان کاشانی بستری بودند، گفت: تاکنون پنج مصدوم مرخص شده‌اند.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بستری شش نفر از مصدومان حادثه شهربازی ناژوان در بیمارستان الزهرا اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان از این بیمارستان مرخص شدند و به احتمال زیاد و بر اساس بررسی‌های اولیه دو نفر دیگر تا بعدازظهر امروز مرخص می‌شوند.

وی افزود: از سه نفری که در بیمارستان آیت‌الله کاشانی بستری بودند، یک نفر مرخص شده است و دو نفر که دختر ۱۱ و ۱۲ ساله هستند، به دلیل ترومای ستون فقرات تحت بررسی بیشتر قرار گرفتند.

مدیر روابط‌عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر منتظر نتیجه گرافی‌های مصدومان این حادثه هستیم تا بررسی کنیم شکستگی دارند یا خیر و اگر شکستگی داشته باشند نیاز به جراحی دارند.

وی با بیان اینکه قطع نخاع و آسیب به ستون فقرات در مصدومان این حادثه گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که دو مصدوم بیمارستان آیت‌الله کاشانی تحت بررسی بیشتر قرار گرفتند تا پزشک مربوطه نظر خود را اعلام کند که آیا نیاز به بیشتر ماندن در بیمارستان و جراحی دارند یا می‌توان با استراحت آن‌ها را ترخیص کرد.

کد خبر 672516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.