زین‌الدین زیدان، جدی‌ترین گزینه هدایت رئال مادرید

رئال‌مادرید در حال بررسی انتخاب مجدد زین الدین زیدان برای سومین بار است زیرا به دنبال جایگزینی برای کارلو آنچلوتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کالو آنچلوتی برای سرمربیگری برزیل انتخاب شده است و سال آینده و پیش از کوپا آمریکا ۲۰۲۴، این نقش را بر عهده خواهد گرفت.

در نتیجه، رئال به دنبال جایگزینی برای مرد ایتالیایی می‌گردد و رسانه دیلی میل ادعا می‌کند که زیدان یکی از چهار بازیکن سابقی بوده که برای این نقش در نظر گرفته شده است. زیزو دو بار بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ هدایت رئال را برعهده داشته است. او سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و دو بار لالیگا شده است.

این گزارش ادعا می‌کند که تنها مشکل انتصاب زیدان ممکن است تمایل او به هدایت فرانسه باشد و در نتیجه رئال در حال بررسی گزینه‌های جایگزین نیز هست.

همچنین گفته می‌شود که این باشگاه، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن را به همراه دو مربی جوان به نام‌های آلوارو آربلوا و رائول در فهرست نهایی قرار داده است. آربئولا در حال حاضر مربی تیم جوانان رئال است، درحالی که رائول هدایت رئال‌مادرید کاستیا را بر عهده دارد.

گفته می‌شود زیدان مشتاق بازگشت به عرصه مربیگری بوده، اما رئال ممکن است یکی از معدود گزینه‌های او باشد، زیزو همچنین عاشق همکاری کیلیان امباپه بوده که به شدت با انتقال از پاری‌سن‌ژرمن به برنابئو مرتبط شده است.

رئال عجله زیادی برای انتصاب سرمربی جدید خود ندارد، آنچلوتی قرار است آخرین سال قراردادش را بگذراند و احتمالاً در حال‌حاضر، بررسی‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

کد خبر 672505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.