بارسلونا به دو دلیل احتمال جذب نیمار را رد کرد

نیمار توسط ایجنتش به بارسلونا پیشنهاد شد اما قهرمان لالیگا از جذب دوباره بازیکن برزیلی خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از چندین گزارش منتشر شده مبنی بر نارضایتی نیمار در PSG، اسم این بازیکن در تابستان امسال با جدایی از پاری‌سن‌ژرمن، مرتبط شده است. گزارش روزنامه موندو دپورتیوو حاکی از آن است که ظاهراً این بازیکن برزیلی توسط ایجنتش به بارسلونا پیشنهاد شده بود اما قهرمان اسپانیا در تابستان امسال از خرید مجدد او خودداری کرد.

چرا بارسلونا از جذب نیمار امتناع کرد؟

بارسلونا در درجه اول به دو دلیل از جذب نیمار خودداری کرد. یکی اینکه، جذب این ستاره در حال حاضر از نظر مالی برای باشگاه امکان‌پذیر نبود زیرا آنها نمی‌توانند دستمزد این بازیکن را پرداخت کنند. ثانیاً، بارسلونا احساس کرد که حضور نیمار به عنوان یک بازیکن، به اتحاد رختکن آسیب می‌رساند.

ظاهراً نیمار، خودش می‌خواست دوباره به غول‌های کاتالان بپیوندد، باشگاهی که با آن تنها عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد و آنها را ترک کرد تا در سال ۲۰۱۷ با یک انتقال رکوردشکن به پایتخت فرانسه برود. درحالی که سرمربی بارسلونا (ژاوی) برای مدت کوتاهی در نیوکمپ کنار نیمار بازی کرده، او به توانایی این ستاره شکی ندارد، اما نمی‌خواست ستاره برزیلی به فضای رختکن آسیب برساند.

نیمار با انتقال به چندین باشگاه لیگ‌برتر از جمله منچستریونایتد، آرسنال، چلسی و لیورپول مرتبط بود اما به نظر می‌رسد که او برای فصل آینده در PSG خواهد ماند.

آینده نیمار چگونه خواهد بود؟

انتظار می‌رود نیمار در اواخر این ماه به تمرینات پیش فصل پاری‌سن‌ژرمن بازگردد، تا شروع پرقدرتی در رقابت‌های فصل جدید لیگ فرانسه که از تاریخ سیزدهم آگوست آغاز می‌شود داشته باشد. آنها قرار است برای یک تور پیش فصل ۱۰ روزه، راهی ژاپن شوند، PSG در این تور به مصاف النصر، سرزو اوزاکا و اینتر خواهد رفت.

کد خبر 672500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.