مهم‌ترین چالش‌ پیش‌ روی شهرداری خور، نبود درآمد پایدار است

شهردار خور گفت: مهم‌ترین چالش‌ پیش روی شهرداری خور نبود درآمد پایدار است و به دلیل بعد مسافت تا مرکز استان اصفهان، مشکلاتی بر سر راه مدیریت شهری قرار دارد.

مهدی حلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مهم‌ترین چالش‌های پیش روی شهرداری خور، نبود درآمد پایدار است، اظهار کرد: مدیریت شهری خور به دلیل بعد مسافت تا مرکز استان اصفهان با مشکلاتی مواجه است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری آسفالت، جدول‌گذاری معابر و ایجاد پارک است، افزود: بیشترین مراجعات و مکاتبات ساکنان محلات جدید با شهرداری، به منظور تحقق این مطالبات بوده است.

شهردار خور خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل قرارداد با راه و شهرسازی، سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و از محل سازمان شهرداری‌ها چهار میلیارد تومان قیر به شهرداری خور تخصیص پیدا کرد و توانستیم در بخش لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح معابر شهر اجرای آسفالت را انجام دهیم.

حلوانی با بیان اینکه پیاده‌راه‌سازی مسیر سلامت در یکی از پارک‌های شهر خور در دست اجرا است، ادامه داد: طی شش ماهه دوم سال گذشته با هدف تعیین نقطه گردشگری شهر خور، افزایش میزان درآمدزایی و مهاجرت معکوس اقداماتی را انجام داده‌ایم و مسیر منتهی به نخلستان‌های شمال شهر در محله مسجد عرب‌ها به عنوان نقطه گردشگری شهر تعیین شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در مرحله تهیه طرح مطالعاتی این مسیر گردشگری هستیم و امید می‌رود با تخصیص اعتبار از سوی دولت و راه و شهرسازی بتوانیم مرمت کف و بدنه کوچه‌ها و دفع فاضلاب منطقه گردشگری را انجام دهیم.

به گزارش ایمنا، شهر خور با ۸۲۰۰ نفر جمعیت در مرکز شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 672398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.