این ۵ بازیکن در لیست‌ مازاد ذوب‌آهن قرار دارند

محمد ربیعی لیست‌ مازاد خود را به مدیران باشگاه ذوب‌آهن تحویل داد که نام ۵ بازیکن در آن دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که حدود دو هفته قبل سرمربی جدید خود را شناخت از دوشنبه هفته گذشته به‌طور رسمی تمرینات خود را برای فصل پیش‌رو در کمپ اختصاصی‌اش آغاز کرد و امروز نیز یک مینی‌کمپ را در بروجن برپا می‌کند تا روند آماده‌سازی‌اش را زیر نظر محمد ربیعی و دستیاران وی پشت سر بگذارد.

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن درحالی به این اردو رفت که محمد ربیعی قبل از اعزام، نام نفرات حاضر در اردو را در گروه اعضای تیم منتشر کرد و نکته مهم این است که نام پنج بازیکن در آن دیده نمی‌شود. بدان معنی که سرمربی جدید ذوبی‌ها اعتقادی به آنان نداشته و در لیست مازاد قرارشان داده است.

اسامی نفرات حاضر در لیست مازاد محمد ربیعی که به مدیران باشگاه ذوب‌آهن هم تحویل داده شده، به‌شرح زیر است:

۱. سعید باقرپسند

۲. مسعود ابراهیم‌زاده

۳. امیرحسین صدقی

۴. صادق صادقی

۵. محمدعلی فرامرزی

* ضمن اینکه جدایی محمد سلطانی‌مهر، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی و شهرام سالاری از ذوب‌آهن، هفته گذشته قطعی شده بود.

نکته عجیب این لیست، قرار گرفتن نام دو بازیکنی است که نمایش درخشانی در ذوب‌آهن داشتند (سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم‌زاده)؛ اما هفته‌های دوم و چهارم فصل قبل دچار پارگی رباط صلیبی شدند و نتوانستند در ادامه فصل به این تیم کمک کنند. به این ترتیب سعید باقرپسند، مهاجم تأثیرگذار و مسعود ابراهیم‌زاده، کاپیتان باتجربه گاندوها دو جداشده ذوب‌آهن در تابستان جاری خواهند بود.

همچنین امیرحسین صدقی، صادق صادقی و محمدعلی فرامرزی که هر سه با نظر مهدی تارتار به ذوب‌آهن پیوستند و پیش‌تر در تیم‌های دیگر نیز شاگرد سرمربی سابق سبزپوشان بودند، سه بازیکنی هستند که در ترکیب و تفکر محمد ربیعی جایی ندارند و در لیست مازاد ذوب‌آهن قرار گرفته‌اند تا برای خریدهای بعدی ربیعی، جای ۵ بازیکن خالی شود.

لازم به‌ذکر است هر ۵ بازیکنی که در لیست مازاد ذوب‌آهن هستند، همچنان با ذوب‌آهن قرارداد دارند و مدیران این باشگاه باید برای جدایی آنان، رضایتشان را به شیوه‌های مختلف (از غرامت گرفته تا رضایت‌نامه رایگان) جلب کنند.

کد خبر 672396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.