دکتر تامین ۴ _ صدرشیمی یزد ۷ / زور اصفهانی‌ها به تیم یزد نرسید

تیم فوتبال ساحلی دکتر تامین در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بازی را مقابل صدرشیمی یزد واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه تختی تیران مقابل صدرشیمی یزد قرار گرفت که با نتیجه ۷ بر ۴ به سود صدرشیمی یزد تمام شد.

اسامی بازیکنان هیئت فوتبال اصفهان: مهیار بهارلویی، حسین کارگر، علی کاظمی، امیر حسین اکبری، رضا دیری، میلاد قنبری، محمدرضا دادخواه، مسعود حسنی‌پور و امیر ارسلان غفرالهی.

سرمربی: مجید هاشمی

تایم اول: دوتیم بازی را خوب شروع کردند، صدرشیمی یزد در حمله عملکرد بهتری دارد و در دقیقه سه بازی روی یک ضربه برگردان به گل رسید. دفاع خوب صدرشیمی یزد اجازه ورود به بازیکنان دکتر تأمین را نمی‌دهد، شوت رضا دیری از روی ضربه آزاد به تیرک دروازه صدرشیمی یزد برخورد کرد. بازی در تایم اول بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود صدرشیمی یزد تمام شد.

تایم دوم: در ابتدای تایم دوم صدرشیمی یزد گلزنی کرد که خیلی سریع بازیکنان دکتر تأمین یکی از گل‌های خورده را جبران کردند. هاشمی دروازه‌بان دوم خود را به زمین فرستاد، یکی از بازیکنان یزد با یک حرکت انفرادی زیبا گل سوم تیم خود را به ثمر رساند. بازی درتایم دوم با هیجان بیشتری دنبال می‌شود. تیم اصفهان گل چهارم را هم دریافت کرد تا هاشمی دوباره دروازه‌بان اول خود را به زمین بفرستد. صدرشیمی یزد تعداد گل‌های خود را به عدد ۵ افزایش داد و در ادامه هم امیر حسین اکبری با یک شوت سرکش گلزنی کرد. درنهایت تایم دوم با نتیجه ۵ بر ۳ به سود صدرشیمی یزد به پایان رسید.

تایم سوم: بازیکنان دکتر تأمین برای جبران گل‌های خورده حملات متعددی انجام می‌دهند. رضا دیری با یک شوت زیبا اختلاف گل را به عدد یک کاهش داد، اما در ادامه این بازیکنان یزد بودند که با عملکردی بهتر دو گل جلو افتادند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۷ بر ۴ به سود صدرشیمی یزد تمام شد.

کد خبر 672352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.