کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه سه به مسجد نواب خیابان شهید اشک تلخ رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ به دیدار اهالی خیابان شهید اشک تلخ واقع در منطقه سه در مسجد نواب رفتند.

بر اساس همین گزارش، تعداد ۴۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشسته و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار کرمانشاه دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

شهرام عارف‌کیا، شهردار منطقه سه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد نواب خیابان شهید اشک تلخ حضور یافتند و با ۴۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی افزود: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود.

عارف کیا یادآور شد به دلیل اینکه محلات سطح منطقه سه از بافت قدیمی شهر است مشکلات عدیده‌ای دارند که تلاش داریم به مشکلات بنا بر توان مالی شهرداری رسیدگی کنیم.

شهردار منطقه سه کرمانشاه گفت: تعدادی از مراجعان درخواست رسیدگی در مورد برخی از اماکن و منازل مخروبه و خالی سکنه که محل تجمع معتادان شده را داشتند که شهردار کرمانشاه مقرر کرد از طریق مجاری قانونی ذی‌ربط رسیدگی در این زمینه صورت گیرد و همچنین تعدادی از مراجعان دارای زمین‌های قولنامه‌ای بودند که پیگیر مجوز ساخت بودند.

شهردار منطقه سه با بیان اینکه اکنون دو میدان جدید شهید دایی‌پور و میدان ورودی از سمت درود فرامان در حال احداث است، گفت: زیرسازی کوچه‌های شهرک فدک برای آسفالت در حال آماده‌سازی است؛ بلوار ۳۵ متری جدیدی در این منطقه احداث شده و چند معبر جدید در حاشیه شهر و منطقه سه در حال احداث است که از جمله معبر بین دو آرامستان و معبر جعفرآباد به ملاحسینی است.

کد خبر 672323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.