کشف محموله بلدرچین غیربهداشتی از اتوبوس مسافربری / استرداد خودروی سرقتی به مال‌باخته

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۴۰ قطعه بلدرچین که بدون پروانه بهداشتی و به صورت غیربهداشتی در جعبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری نگهداری شده بودند و استرداد خودروی سرقتی به مال‌باخته خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خرابی اتوبوس مسافربری در محور اصلی تودشک به سمت نائین، مأموران کلانتری تودشک به محل اعزام و متوجه شدند یک دستگاه اتوبوس مسافربری کنار محور اصلی دچار نقص فنی شده است.

وی افزود: مأموران با هوشمندی و تیزهوشی بالای خود پس از استشمام بوی نامطبوع به شرایط مشکوک شدند و در بازرسی از جعبه اتوبوس، ۲۴۰ قطعه گوشت بلدرچین که بدون داشتن پروانه و به صورت غیربهداشتی نگهداری شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه مورد مشکوک و اقدامات مجرمانه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان و مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

بازگشت خودرو به مال باخته در کمتر از ۲ ساعت

وی همچنین تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی در حوزه مأموریتی خود به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و پس از استعلام متوجه شدند که این خودرو کمتر از دو ساعت قبل به سرقت رفته است.

سرهنگ بساطی ادامه داد: مأموران پس از کسب اطمینان از سرقتی بودن خودرو بلافاصله به راننده آن دستور توقف می‌دهند، اما سارق به محض مشاهده مأموران از محل متواری می‌شود. در این حین مأموران با یک اقدامی به هنگام و ضربتی خودرو را متوقف و سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با اشاره به تحویل متهم گفت: خودروی مسروقه پس از طی مراحل قانونی تحویل مال باخته شد که وی اقدام به موقع و سریع مأموران در شناسایی و کشف خودروی به سرقت رفته وی را تحسین کرده و از تلاش آنان قدردانی کرد.

کد خبر 672308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.