کشف ۱۵ هزار آب میوه و کیک احتکاری در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف ۱۵ هزار عدد آب‌میوه و کیک به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال که در یک انبارهای سطح شهرستان احتکار شده بودند خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو و فرصت‌طلب اقدام به احتکار تعداد زیادی آب‌میوه و کیک در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان کرده‌اند، بررسی موضوع را به صورت تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی این انبار، انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این محل، شش هزار بطری آب‌میوه و ۹ هزار کیک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اقلام احتکاری را ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. با توجه به تداوم مقابله با محتکران کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی، شهروندان هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 672292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.