عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ تیرماه

در این بسته خبری از آغاز عملیات احداث پارک ۲۰ هکتاری «روجیار» در سنندج تا موتور اجرای طرح‌های عمرانی شاخص دزفول از سه ماه آینده روشن می‌شود و حمایت شهرداری کرج از گروه‌های نمایش مذهبی و تعزیه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز عملیات احداث پارک ۲۰ هکتاری «روجیار» در سنندج

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: عملیات احداث پارک ۲۰ هکتاری "روجیار"شامل مسیر دوچرخه‌سواری بزرگسال و کودک، باغ ارغوان، و محل ورزش‌های همگانی، محدوده مخصوص برای فضای ورزشی کم توان‌ها در دامنه کوه آبیدر سنندج آغاز شد.

استیضاح شهردار قیدار در کش و قوس اختلافات

شهردار قیدار به دنبال اختلاف پیش آمده با اعضای شورای شهر به سمت استیضاح و برکناری پیش می‌رود در حالی که شهروندان این شهر معتقد هستند خدمات قابل قبولی از او در دو سال مدیریتش شاهد بوده‌اند.

موتور اجرای طرح‌های عمرانی شاخص دزفول از سه ماه آینده روشن می‌شود

محمد عتاب اهوازی، شهردار دزفول با تاکید بر اینکه اجرای هر طرح عمرانی نیاز به آماده سازی سندهای فاز دوم آن دارد، گفت: موتور اجرای طرح‌های عمرانی شاخص دزفول با تهیه سندهای فاز دوم طرح‌های اولویت‌دار این شهر از سه ماه آینده روشن می‌شود.

سبزه‌میدان زنجان در قالب ایران کوچک فعالیت می‎‌کند

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان با اشاره به اینکه اسناد واگذاری غرقه‌های پروژه سبزه‌میدان آماده است، گفت: برنامه‌ریزی شده است که ۳۰ غرفه برای استان زنجان و ۳۰ غرفه به استان‌های دیگر اختصاص یابد و این پروژه در قالب ایران کوچک در هسته مرکزی شهر فعالیت کند.

یک جوان ۱۷ ساله یاسوجی در سد شاه قاسم غرق شد

محمد رستمی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: یک جوان ۱۷ ساله بر اثر غرق شدن در سد "شاه قاسم" یاسوج جان خود را از دست داد.

۱۸۰ پروانه ساختمانی در اراک صادر شد

وحید ایرجی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری اراک، از صدور ۱۸۰ پروانه ساختمانی در سه ماه ابتدای امسال در این شهر خبر داد و گفت: صدور این تعداد پروانه نسبت به مشابه قبل، ۴۱ و ۷۳ دهم درصد افزایش دارد.

حمایت شهرداری کرج از گروه‌های نمایش مذهبی و تعزیه

امیر اشتری، سرپرست سازمان فرهنگی-اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری نمایش‌های مذهبی و تعزیه در ایام محرم اظهار کرد: برای حمایت از این گروه‌ها مصوباتی به تصویب شورا رسیده تا بخشی از دغدغه فعالان این حوزه رفع شود.

۳۴ هزار مترمربع از معابر شهر مرزی آستارا آسفالت شد

میثم الوان پور، شهردار آستارا از آسفالت ۳۴ هزار مترمربع از معابر این شهر مرزی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان توسط شهرداری خبر داد.

کد خبر 672271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.