حساب و کتاب شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری اصفهان به شورا اعلام شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حساب و کتاب شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری باید به شورا اعلام شود و شهردار گروهی را برای این کار مکلف کند تا وضعیت این شرکت‌ها را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مردم، هیئت‌ها، مراکز فرهنگی و مساجد بابت رقم‌زدن جشن‌های باشکوه دهه ولایت اظهار کرد: دشمنان اسلام و قرآن و شیعه بدانند که اسلام به اوج و پویایی خود رسیده است و امیدواریم ما نیز در این زمینه اثرگذار باشیم.

وی افزود: از معاونت‌های خدمات شهری و فرهنگی شهرداری نیز تشکر می‌کنیم، زیرا کارهای زیبایی در این خصوص انجام شد، ضمن اینکه همکاری بی‌نامی را با گروه‌های برگزارکننده مراسم داشتند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فهرست مناسبی از امکانات و اموال و دارایی‌های عام شهرداری در دسترس نیست، گفت: در بسیاری از نقاط مشاهده می‌کنیم که شهرداری اموال و دارایی‌هایی دارد اما کسی از آن‌ها خبر ندارد، لذا باید گزارشی در این خصوص داده شود تا این ساختمان‌ها از حیاط‌خلوت بودن خارج شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌های بزرگ درآمدزای شهرداری نه‌تنها ضرر می‌دهند بلکه حقوق‌های کلان، استخدام‌های آن‌چنانی و به‌کار بردن اموال برای افراد خاص نیز در آن‌ها صورت می‌گیرد.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: حساب و کتاب این شرکت‌ها باید به شورا و شهرداری اعلام شود، شهردار گروهی را برای این کار مکلف کند تا وضعیت این شرکت‌ها را بررسی کند، زیرا به ایام برگزاری مجامع عمومی نیز نزدیک می‌شویم.

وی افزود: دو هفته است که در این خصوص درخواست پیگیری داده‌ام، بعضی موارد اعزام بازرس ویژه می‌طلبد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 672250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.