داستان‌های جدایی مهدی طارمی از پورتو تمامی ندارد!/ آرسنال مشتری جدید مهاجم ایرانی است

در شرایطی که از چندین باشگاه به‌عنوان مقصد بعدی مهدی طارمی یاد می‌شود، آرسنال هم وارد این ماجرا شده و به‌دنبال جذب مهاجم پورتو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه پورتوی پرتغال در یک ماه گذشته چندین‌بار به‌عنوان گزینه خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی ازجمله آث‌میلان و منچستریونایتد و همچنین چند باشگاه متمول عربستانی در نقل‌وانتقالات تابستانی نام برده شده است و حتی برخی از نزدیکان باشگاه الهلال عربستان مدعی شده بودند انتقال مهدی طارمی به الهلال تقریباً قطعی شده است و این بازیکن ایرانی هفته آینده به عربستان می‌آید.

حالا هم یک مشتری دیگر برای ستاره ایرانی پورتو پیدا شده است، با اعلام روزنامه پرتغالی "O Jogo" آرسنال نیز به دنبال انتقال مهدی طارمی است و به‌زودی مذاکرات با مقامات پورتو بر سر قرارداد احتمالی او آغاز خواهد شد. طارمی علاوه بر توانمندی‌های فنی‌اش به خاطر آمارهای ثبت شده برای تیم‌های انگلیسی چشم‌نواز است. طارمی با به ثمر رساندن ۸۰ گل در تمامی رقابت‌های باشگاهی پرتغال نشان داد که به‌خوبی شَم‌گلزنی دارد.

این نشریه در ادامه نوشت: او در تمامی تیم‌های قبلی خود روی دروازه حریفان عالی کار کرده است. هرچند مهدی طارمی پیش از پیوستن به لیگ برتر پرتغال فقط در خاورمیانه و لیگ‌های ایران و قطر بازی کرد. مهدی طارمی با یک‌فصل موفق در ریوآوه پیش از رفتن به پورتو نشان داد که قادر به پیشرفت است. ۱۹۱ گل در ۳۶۹ بازی دوران حرفه‌ای آماری نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد.

کد خبر 672211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.