علت شکست تیم ملی والیبال مقابل آرژانتین / ایران کم اشتباه‌تر از حریف

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه‌ای نزدیک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از سیزدهم تا نوزدهم تیرماه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود که تیم کشورمان در سومین دیدار خود در هفته سوم از ساعت ۰۳:۳۰ امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ مقابل تیم آرژانتین قرار گرفت نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد.

تیم ملی والیبال ایران به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها بدون حضور چند بازیکن اصلی و سرمربی خود، در هفته سوم رقابت‌های جام ملت‌ها شرکت کرد.

آرژانتین در این دیدار از نظر آماری، در خط حمله ۶۵ امتیاز به دست آورد، در حالی که ایران در این بخش ۵۳ امتیاز کسب کرد. در واقع خط حمله آرژانتین نقطه قوت اصلی این تیم در دیدار با ایران بود.

آرژانتین در دفاع نیز عملکرد بهتری داشت و ۱۴ امتیاز به دست آورد. سهم ایران در این بخش ۱۳ امتیاز بود. در بخش سرویس هم آرژانتین آمار بهتری داشت و ۵ امتیاز مستقیم سرویس کسب کرد اما تیم ایران سه امتیاز به دست آورد.

اشتباهات تیم ملی ایران در این دیدار کمتر از حریف بود به‌گونه‌ای که ۴۰ امتیاز از طریق اشتباهات آرژانتین برای تیم ایران ثبت شد در حالی که آرژانتین ۳۷ امتیاز از طریق اشتباهات ایران کسب کرد.

کد خبر 672137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.