درخواست حفاظت از لیونل مسی در لیگ MLS آمریکا

مربی یک باشگاه در لیگ MLS آمریکا گفته است که لیونل مسی باید توسط داوران شدیدا محافظت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی ماه گذشته با اعلام تصمیم خود برای پیوستن به اینترمیامی پس از ترک پاری سن ژرمن، دنیای فوتبال را شوکه کرد.

این اتفاق اکنون به این موضوع تبدیل شده که چگونه داوران یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران را در برابر چالش‌های مهم محافظت می‌کنند.

یکی از مربیان ناشناس به رسانه The Athletic گفت: "او باید مانند مایکل جردن (ستاره بسکتبال NBA) باشد. مسی باید توسط داوران تحت حفاظت قرارگیرد."

به گفته فیلیپه لوئیس، مدافع سابق اتلتیکو مادرید، مسی طی دوران حضورش در بارسلونا با رفتار مطلوبی روبرو شد. لوئیس گفت: " او توسط مطبوعات و لیگ محافظت می‌شود." من معتقدم که آنها نمی‌خواهند یکی از بهترین بازیکنان جهان مصدوم شود و بازی نکند."

مسی، اولین فوق ستاره جهانی نیست که به یک باشگاه لیگ MLS می‌پیوندد، اما به گفته داور رابرت سیبیگا، حضور برنده هفت بار توپ طلا می‌تواند فشار بیشتری را بر داوران وارد کند.

سیبیگا گفت: " او، دیوید بکهام یا زلاتان نیست." این فوق‌ستاره‌ای به نام لیونل مسی است که تمام توجهات را بیشتر از سایرین به خود جلب می‌کند."

مسی در حال حاضر از تعطیلات خود لذت می‌برد و انتظار می‌رود در تاربخ شانزدهم جولای توسط باشگاه جدیدش رونمایی شود. با توجه به اینکه اینتر میامی در انتهای جدول کنفرانس شرق قرار دارد، قهرمان آرژانتینی جام جهانی، مطمئناً کار سختی در پیش دارد.

کد خبر 672128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.