دومین پایانه تاکسیرانی اهواز پس از ۲۰ سال احداث می‌شود

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری دو دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی اهواز گفت: عملیات احداث دومین پایانه تاکسی اهواز پس از ۲۰ سال آغاز شده است.

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث نشدن پایانه‌های درون‌شهری از مهم‌ترین مشکلات و کمبودها در حوزه حمل‌ونقل عمومی شهر اهواز به ویژه سازمان تاکسیرانی است، احداث پایانه‌ها می‌تواند کمک بسیاری به ساماندهی و ارائه خدمات شایسته به شهر، شهروندان و رانندگان کند و از مؤلفه‌های توسعه شهر است که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اقلیم شهر اهواز، داشتن پایانه‌های مسقف از نیازهای ضروری شهر است و نبود این پایانه‌ها به‌ویژه در گرمای تابستان، هم رانندگان و هم مسافران را آزار می‌دهد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: به منظور بهبود شرایط، ارائه خدمات به بهترین نحو و حرکت به سمت توسعه شهری برنامه‌ریزی برای احداث پایانه‌های تاکسی در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز قرار گرفته است.

صفی‌خانی تصریح کرد: پس از ۲۰ سال، عملیات احداث دومین پایانه تاکسی اهواز در خیابان سلمان فارسی به نام شهید مدافع حرم شاخص سازمان تاکسیرانی، شهید سجاد باوی آغاز شده است و از ۸ خط از خطوط تاکسی شرق اهواز در آن استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات زیرسازی این پایانه با همراهی سازمان عمران شهرداری اهواز در حال انجام است و با تلاشی که انجام شده است تا شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به تلاش برای فراهم کردن رفاهیات مناسب و در شأن رانندگان گفت: آموزش مستمر برای رانندگان تاکسی موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد، در همین راستا برنامه‌ریزی لازم انجام و تاکنون دو دوره آموزشی با عنوان‌های آموزش اخلاق حرفه‌ای و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان برگزار شده است و این آموزش‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

کد خبر 672118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.