برای قهرمانی سپاهان وارد لیگ می‌شویم / بازی‌های آسانی پیش روی ما است

مربی تیم شمشیر بازی سپاهان گفت: فکر می‌کنم در بین تیم‌هایی که باید به تقابل با آن‌ها بپردازیم تنها چادرملو و سایبان کرمانشاه حریفان سرسختی برای ما خواهند بود، چراکه از بازیکنان ملی‌پوش استفاده می‌کنند و بازیکنان سپاهان برابر سایر رقبا کار نسبتا آسانی پیش رو خواهند داشت.

علی دشتگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط برگزاری لیگ برتر شمشیربازی که امروز به میزبانی اردکان برگزار می‌شود، اظهار کرد: حدود هفت تیم در این مسابقات شرکت خواهند کرد، زمان آغاز رقابت‌ها ساعت ۹ صبح است و تمام تیم‌ها به صورت دوره‌ای به تقابل با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت بر اساس امتیازبندی، قهرمان لیگ مشخص خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها تیم ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه، جوان و نوجوان است؛ در واقع مهره‌های جوان ما در کنار بازیکنان باتجربه قرار می‌گیرند تا از تجربیات آن‌ها استفاده کنند. امیدوارم با این روند و با توجه به تمرینات منسجم و فشرده‌ای که داشته‌ایم، بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

برای قهرمانی سپاهان وارد لیگ می‌شویم/بازی‌های نسبتا آسانی پیش روی ماست

مربی تیم شمشیر بازی سپاهان با پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از بازیکنان جوان منجر به نتیجه مطلوب خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان ما ملی‌پوش هستند و در حال حاضر در تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان مقام‌آور به‌شمار می‌روند؛ همچنین در سپاهان علاوه بر این افراد از مهره‌هایی که تجربه بیشتری هم دارند، استفاده خواهد شد و با چنین ترکیبی به مصاف رقبای خود خواهیم رفت.

وی ادامه داد: امروز قرعه‌کشی مسابقات است و پس از آن مشخص می‌شود که به مصاف کدام رقیب خود خواهیم رفت. تیم‌های حاضر در مسابقات همان‌هایی هستند که در دور رفت حضور داشتند که شامل چادرملو، سایبان کرمانشاه، هفت آسمان، نماینده تهران و آینده‌سازان اصفهان می‌شود.

دشتگر افزود: فکر می‌کنم در بین تیم‌هایی که باید به تقابل با آن‌ها بپردازیم تنها چادرملو و سایبان کرمانشاه حریفان سرسختی برای ما خواهند بود، چراکه از بازیکنان ملی‌پوش استفاده می‌کنند و بازیکنان سپاهان برابر سایر رقبا کار نسبتاً آسانی پیش رو خواهند داشت.

برای قهرمانی سپاهان وارد لیگ می‌شویم/بازی‌های نسبتا آسانی پیش روی ماست

مربی سپاهان در تشریح روند برگزاری اردوی آماده‌سازی بازیکنان این تیم تصریح کرد: حدود دو هفته پیش تیم ملی عراق در اصفهان اردو داشت و بازیکنان سپاهان نیز در کنار آن‌ها به تمرین پرداختند و با استفاده از این فرصت، بازیکنان ما یک اردوی بسیار خوب را در کنار تیم ملی عراق پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: امروز مسابقات دور برگشت ما انجام خواهد شد و بازیکنان ما آماده رقابت‌های دور بعد خواهند شد، هرچند این دور برگشت مربوط به سال گذشته است که باید انجام می‌شد اما به دلایل مختلف با تعویق مواجه شد، در نهایت امروز به سرانجام خواهد رسید. امیدوارم بازیکنان سپاهان با کسب نتایج مطلوب برای این باشگاه افتخارآفرینی کنند.

کد خبر 672108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.