امیر آشتیانی: حرکت ملت ایران با وجود تحریم‌ها و جنگ ترکیبی پرقدرت‌تر ادامه پیداکرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه جهان نظاره‌گر بودند که حرکت نظام و ملت بزرگ ایران با وجود تحریم‌ها و جنگ ترکیبی پرفشار نه تنها کُند نشد، بلکه با سرعت و پرقدرت‌تر ادامه یافت.

به گزارش ایمنا، امیر محمدرضا آشتیانی در دیدار با معاونان ستادی و مدیران گروه‌های سازمان صنایع دفاع با تبریک عید غدیرخم به عنوان عید بزرگ مسلمانان، رمز عاقبت به خیری را بندگی خدا و تبعیت محض از الگوها و اسوه‌های حسنه‌ای مانند پیامبر گرامی اسلام (ص) و امیرمؤمنان علی (ع) دانست و اظهار کرد: توفیق الهی در تبعیت، حرکت در مسیر انبیا الهی و در نهایت عاقبت به خیری است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی از نظر اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی برای عاقبت به خیری؛ زندگی کاری را از ابعاد مهم رسیدن و دستیابی با عاقبت به خیری دانست و افزود: خدمت در جمهوری اسلامی ایران یکی از مسیرهای مهم عاقبت به خیری است که همه باید داشتن فرصت خدمت به اسلام، نظام اسلامی و ملت عزیزمان را مغتنم بشماریم و قدر بدانیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه این دیدار با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جنگ‌های اخیر محیط پیرامونی و فناوری‌های مورد استفاده در این جنگ‌ها؛ اهمیت نبرد زمینی و حرکت روی سطح زمین را بسیار مهم ارزیابی کرد و بر نقش برجسته سازمان صنایع دفاع در تجهیز و پر کردن دست نیروهای مسلح کشور به تجهیزات رزم زمینی تأکید کرد.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای حرکت پرشتاب و اعمال مدیریت درست و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، بهبود مستمر سامانه‌های مدیریتی را لازمه حرکت جهشی دانست و گفت: همه جهان نظاره‌گر بودند که حرکت نظام و ملت بزرگ ایران با وجود تحریم‌ها و جنگ ترکیبی پر فشار نه تنها کُند نشد، بلکه با سرعت و پر قدرت‌تر ادامه پیدا کرده است.

امیر آشتیانی، بهره‌گیری از راهکارهای جدید و استفاده از توان مدیریتی نخبگان برای پیشبرد کارها را امری ضروری عنوان کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های سازمان صنایع دفاع، آن را یکی از مجموعه‌های موفق نظام دانست و از تلاش‌های کارکنان آن تشکر کرد.

در این دیدار، معاونان ستادی و مدیران گروه‌ها، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را با وزیر دفاع مطرح کردند.

کد خبر 672097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.