داوید دخیا از منچستریونایتد جدا شد

داوید دخیا پس از ۱۲ فصل حضور در این باشگاه، با منچستریونایتد و هوادارانش خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوید دخیا و باشگاه منچستریونایتد بعدازظهر امروز _شنبه هفدهم تیرماه_ با ارسال پیام‌هایی، جدایی مورد انتظار گلر اسپانیایی را تأیید کردند. این بازیکن پس از ۱۲ سال و انجام بیش از ۵۰۰ بازی، اولدترافورد را ترک کرد، درحالی‌که چهار بار به عنوان بهترین بازیکن سال باشگاه انتخاب شد.

این بازیکن اسپانیایی در اینستاگرام خود نوشت: "می‌خواهم از عشق شما بابت ۱۲ سال گذشته تشکر و قدردانی بی‌دریغی داشته باشم. از زمانی که سر الکس فرگوسن عزیزم مرا به این باشگاه آورد، ما به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم. هر بار که این پیراهن را پوشیدم، احساس غرور باورنکردنی داشتم. از زمانی که به اینجا آمدم، دوران فراموش‌نشدنی و موفقیت‌آمیزی سپری کردم. فکر نمی‌کردم با ترک مادرید به عنوان یک پسر جوان، به آن‌چه با هم انجام دادیم، دست پیدا کنیم. اکنون، زمان مناسب برای انجام یک چالش جدید است تا دوباره خودم را در محیط جدید تحت فشار قرار دهم. منچستر همیشه در قلب من خواهد بود، این باشگاه من را شکل داده و هرگز ما همدیگر را ترک نخواهیم کرد."

اندکی بعد، سایت رسمی یونایتد به "یکی از بزرگترین دروازه‌بانان تاریخ باشگاه" ادای احترام کرد.

اریک تن‌هاخ نیز اظهار کرد: "برای رسیدن به سطحی که حتی یک بازی برای منچستریونایتد انجام دهید نیاز به کیفیت و شخصیت بالایی دارید. انجام این کار برای ۵۴۵ بار در طول ۱۲ سال، یک دستاورد ویژه است، به‌خصوص در پست دروازه‌بانی که هر بازی شما را در مرکز دید قرار می‌دهد. کسب جوایز بهترین بازیکن سال از طرف هواداران و هم‌تیمی‌هایش، هر کدام در چهار مورد، نشان‌دهنده سطح عملکرد او است و دخیا همیشه به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ باشگاه، در خاطره خواهد ماند."

پس از پایان قرارداد دخیا با وجود شایعاتی برای تمدید، جدایی از منچستریونایتد اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسید. به نظر می‌رسد یونایتد تمایلی به بالا بردن مبلغ قرارداد قبلی این دروازه‌بان ندارد، به این معنی که هر دو طرف احساس می‌کنند زمان آن رسیده که به همکاری دو طرفه پایان دهند.

یونایتد پس از ادای احترام به شماره یک خود در ۱۲ سال اخیر، اکنون توجهش را به امضای قرارداد با آندره اونانا معطوف خواهد کرد.

کد خبر 672083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.