برخورد درون‌دستگاهی با دادستان متخلف کمتر از یک هفته از سخنان رئیس قوه‌ قضاییه

کمتر از یک هفته پس از اظهارات رئیس قوه‌ قضاییه در جلسه شورای‌ عالی قضائی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، دادستان یک شهر در استان مازندران را بازداشت کرد.

به گزارش ایمنا، کمتر از یک هفته از اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در جلسه شورای عالی قضائی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، دادستان یک شهر در استان مازندران را بازداشت کرد.

رئیس قوه‌قضاییه در اظهارات خود پس از دیدار کارکنان دستگاه قضائی با رهبر معظم انقلاب، با اشاره به صیانت از نیروهای دستگاه قضائی در مسائل اخلاقی و مالی، به شأن دستگاه قضائی، قاضی و کارمند، اظهار کرده بود که افراد باید شئون سیستم قضائی را رعایت کنند تا افراد قلیل، چهره جمعیت اکثر غریب به اتفاق دستگاه قضائی را مخدوش نکنند.

از این‌رو در پی تأکیدات مکرر رئیس قوه‌قضاییه مبنی بر برخورد قاطع با تخلفات درون‌دستگاهی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه طی روزهای گذشته دادستان یکی از شهرهای استان مازندران را بازداشت کرد.

نهاد تحقیق و بازداشت فرد مورد اشاره، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه است که در راستای وظایف ذاتی خود و برخورد با تخلف درون‌دستگاهی پرونده این فرد را بررسی و وی را بازداشت کرده است.

برای دادستان مذکور پرونده قضائی تشکیل شده است و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

منبع: میزان

کد خبر 672022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.