علی قلی‌زاده منتظر تمدید مجوز اقامت/ لخ‌پوزنان برای وینگر ایرانی صبر می‌کند

علی قلی‌زاده وینگر ایرانی جدید لخ‌پوزنان لهستان به‌محض تمدید کارت اقامت برای امضای قرارداد راهی این کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته بود که علی قلی‌زاده با قراردادی سه‌ساله به لخ‌پوزنان لهستان پیوست تا وینگر ملی‌پوش کشورمان برخلاف پیشنهاداتی که از باشگاه‌های ایرانی داشت کماکان در اروپا به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه دهد و همچنین پس از فرشاد احمدزاده، دومین بازیکن ایرانی به‌شمار خواهد رفت که در فوتبال لهستان بازی می‌کند.

با این وجود و در حالی که علی قلی‌زاده قرار بود به لهستان سفر کند، نشریه «meczyki» لهستان خبر داد باشگاه شارلروا بلژیک که هفته گذشته با باشگاه لخ‌پوزنان لهستان به توافق رسید تا علی قلی زاده به لهستان منتقل شود اما اتفاقاتی مانع از حضور وی در لخ‌پوزنان شده است.

هافبک ملی‌پوش ایرانی تاکنون باید به لخ‌پوزنان منتقل می‌شد، اما به‌دلیل تمدید نشدن کارت اقامتش هنوز نتوانسته به لهستان سفر کند. در صورت انتقال او قبل از حل‌شدن مشکل اقامتش به لهستان، احتمال دیپورت شدن به کشورش وجود دارد.

باشگاه لهستانی برای خرید ستاره ایرانی ۱.۸ میلیون یورو به شارلروا پرداخت کرده و این بازیکن گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه به شمار می‌آید. بعد از حل مشکل اقامت قلی زاده این بازیکن خیلی زود راهی لهستان می‌شود. هنوز انتقال قلی‌زاده به لخ‌پوزنان قطعی نشده، اما به‌نظر نمی‌رسد مشکلی برای این انتقال وجود داشته باشد.

کد خبر 672007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.