عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ تیرماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی سامانه شناسایی معتادان متجاهر در مشهد تا هوشمندسازی شبکه تاکسیرانی تهران و فرجام پارک شهید باهنر اراک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهردار یاسبرین مجارستان: بندهای تفاهم خواهرخواندگی با یزد اجرایی شود

لورانت بودای، شهردار یاسبرین مجارستان با اشاره به اینکه علاقه‌مند تقویت پیمان خواهرخواندگی یزد و یاسبرین هستیم، گفت: بندهای روی کاغذمانده تفاهم خواهرخواندگی این ۲ شهر اجرایی شود.

تعیین محدوده ایستگاه‌های اتوبوس قم با طرح جدید نقوش ترافیکی

حسین شعبان‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک از اجرای نقوش ترافیکی جدید در خصوص تعیین محل توقف و ایستگاه اتوبوس‌های شهری خبر داد.

آتش‌نشانان مهاباد به ۴۷ شهروند گرفتار کمک کردند

سردار فداکار، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۲۳ مورد عملیات امداد و نجات توسط نیروهای امدادی این سازمان انجام شده که طی آنها به ۴۷ شهروند گرفتار کمک و امدادرسانی شده است.

راه‌اندازی سامانه شناسایی معتادان متجاهر در مشهد

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد، برای اولین بار در کشور، نسبت به راه‌اندازی سامانه «سراج» به منظور شناسایی معتادان متجاهر اقدام نموده که تاکنون ۶ هزار نفر را شناسایی کرده است.

ورود یک روباه به منزلی در یاسوج

محمد رستمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی یاسوج از نجات یک قلاده روباه گرفتار شده در سطح شهر یاسوج خبر داد.

هوشمندسازی شبکه تاکسیرانی به موازات نوسازی ناوگان

جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: لازم است هوشمندسازی و برنامه‌ریزی هدفمند شبکه تاکسیرانی به موازات نوسازی و توسعه تاکسی‌های ناوگان، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرجام پارک شهید باهنر اراک

فرامرز مهاجرانی، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اراک گفت: سرمایه‌گذاران بسیاری برای سرمایه گذاری در اراک آماده‌اند، اما هنوز نتوانستیم بستر کار و سرمایه‌گذاری را در این شهر فراهم کنیم.

غرق شدن جوانی ۱۹ ساله در سد کلان ملایر / جست‌وجوها ادامه دارد

محمودرضا ملکی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر از غرق شدن جوانی ۱۹ ساله در سد کلان ملایر خبر داد.

کد خبر 672001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.