سرانه‌های ورزشی استان چهارمحال‌وبختیاری مطلوب نیست

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: سرانه‌های ورزشی در اقصی نقاط این استان استانداردهای لازم را ندارد، استعدادهایی در شهرها و روستاهای این استان در حد کشوری و جهانی نهفته است که به علت نبود امکانات شکوفا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _شنبه هفدهم تیرماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به شرح وظایف شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: نقش نظارتی بر شورای اسلامی شهر، برنامه‌ریزی با مدیران ارشد استانی، برقراری ارتباط میان شوراهای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی و حل اختلافات آن‌ها منوط به برگزاری برنامه بازدید از سوی شورای اسلامی استان است.

وی با بیان اینکه فرهنگ از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مسائل پیشرفت در هر شهر و روستا است، افزود: بی‌توجهی به مسائل فرهنگی و فقر فرهنگی منجر به عقب‌ماندگی و افت جوامع می‌شود و توجه ویژه به این مهم منجر به رونق امور عمرانی، اجتماعی و سیاسی در جامعه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بانوان به منظور انجام فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، فراغتی، سلامتی و اقتصادی برای ارتقای سطح کیفی زندگی خود نیاز به خروج از خانه دارند، احداث پارک بانوان علاوه بر کارکرد تفریحی و ورزشی از ضروریات است.

سلیمانی با اشاره به مشکلات شهر سفیددشت تصریح کرد: در اقصی نقاط استان چهارمحال‌وبختیاری سرانه‌های ورزشی به اندازه و با استاندارد لازم تعریف شده نیست، استعدادهایی در شهرها و روستاهای این استان در حد کشوری و جهانی نهفته است که به علت نبود امکانات شکوفا نمی‌شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های راهبردی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شهر تاکید کرد: با توجه به رشد روزافزون جمعیت، همه شهرها نیاز به زیرسازی در تمام حوزه‌ها دارند و با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت توسط مدیریت شهری می‌توان گام اثرگذاری برای آیندگان برداشت.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مقرر شد شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشنهاد و طرح احداث پارک بانوان در شهر سفیددشت را به دفتر امور زنان و خانواده استانداری ارسال کنند.

سلیمانی اضافه کرد: پیگیر سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال‌وبختیاری به شهر سفیددشت برای بازدید و بررسی مشکلات این شهر و احداث بازارچه بانوان در سفیددشت هستیم.

کد خبر 671976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.