تا پایان سال ۱۴۰۲ همه کارخانه‌های غیرمجاز آجرپزی در استان تعطیل می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به تعطیل شدن هم کارخانه‌های غیرمجاز آجرپزی در استان تا پایان سال ۱۴۰۲ گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ هیچ‌گونه کارخانه آجرپزی بدون تعیین تکلیف در استان اصفهان نخواهیم داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در حاشیه جلسه ساماندهی کارخانه‌های آجرپزی در استان اظهار کرد: این کارخانه‌ها یکی از منشأهای آلودگی هوا در استان هستند، از این‌رو ساماندهی کارخانه‌های آجرپزی در اصفهان امری بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در این راستا مقرر شد تا پایان شهریورماه سال جاری همه کارخانه‌های آجرپزی غیرمجاز که بعد از سال ۱۳۸۸ مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، شناسایی و برای خروج آنها از محدوده ۵۰ کیلومتری شهر اصفهان ابلاغ لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: تا پایان سال تمام کارخانه‌های غیرمجاز آجرپزی در استان تعطیل می‌شوند.

زینلیان گفت: مقرر شد سایر کارخانه‌های آجرپزی که قبل از سال ۱۳۸۸ مجوز فعالیت گرفته‌اند نیز تا پایان سال جاری نسبت به ساماندهی وضعیت موجود خود اقدام کنند زیرا در غیر این صورت تعطیل خواهند شد.

وی تصریح کرد: طبق مصوبات این جلسه تا پایان سال ۱۴۰۴ هیچ‌گونه کارخانه آجرپزی بدون تعیین تکلیف در استان اصفهان نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین تمام کارخانه‌هایی که سیستم قدیمی (هافمن) دارند، باید به سیستم‌های مدرن (تونلی) تغییر کاربری دهند؛ در این راستا مقرر شد بسته‌های تشویقی برای کارخانه‌داران پیش‌بینی شود.

کد خبر 671943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.