اجرای ویژه‌برنامه شاد «۳۰ سیب» در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه «۳۰ سیب» به‌منظور ترویج سبک زندگی سالم و استفاده از غذاهای مفید در محله منارجنبان همراه با نمایش‌های جذاب و دیدنی بخش طنز و برگزاری مسابقات مهیج برگزار شد.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به اجرای برنامه «۳۰ سیب» در سطح مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اظهار کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی در راستای تأمین سلامت و افزایش آگاهی عمومی شهروندان و تبیین اهمیت رفتارهای تغذیه‌ای سالم و تأثیر آن روی سلامت و بهداشت افراد جامعه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: آداب تغذیه‌ای اشتباه، به‌ویژه در میان نسل جوان موجب ایجاد مشکلاتی برای خانواده‌ها می‌شود، لذا لزوم برگزاری چنین ویژه‌برنامه‌ای احساس می‌شد تا مباحث ضروری تغذیه‌ای در شکل و ساختار جذاب، به خانواده‌ها آموزش داده شود.

اجرای ویژه برنامه شاد «۳۰ سیب» در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ اصفهان گفت: در این ویژه‌برنامه شاد، آموزش‌های تغذیه‌ای با اجرای نمایش‌های جذاب و دیدنی با حضور هنرمندان بخش طنز، برگزاری مسابقات مهیج، برنامه‌های سرگرمی و مشاوره‌های تخصصی تغذیه توسط متخصصان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه «۳۰ سیب» با مشارکت اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان به‌منظور ترویج سبک زندگی سالم و استفاده از غذاهای مفید به میزبانی منطقه ۹ اصفهان در محله منارجنبان ویژه عموم شهروندان برگزار شد.

کد خبر 671920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.