بهره‌برداری از گود زورخانه و سالن ورزش باستانی قمر بنی‌هاشم (ع) بادرود

گود زورخانه و سالن ورزش باستانی قمر بنی‌هاشم (ع) بادرود شهرستان نطنز همزمان با عید غدیرخم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با عید سعید غدیر, گود زورخانه و سالن ورزش باستانی قمر بنی‌هاشم (ع) بادرود طی مراسمی با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان و سایر مسئولان محلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در این آئین با تقدیر از خیر ورزش دوست و دست‌اندرکاران ساخت این سالن ورزش باستانی، اظهار کرد: ترویج فرهنگ باستانی می‌تواند نقش بسزایی در پرورش روحیه جوانمردی و تغییر در رفتار افراد داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای بر پایه اخلاق مداری استوار است، تاکید کرد: ترویج آموزه‌های اخلاقی و روحیه جوانمردی و ایثار در ورزش پهلوانی نمایان است.

رحمت الله فیروزی پور نماینده نطنز و بادرود قمصر نیز در آئین افتتاح ساختمان زورخانه‌ای و ورزش باستانی قمر بنی‌هاشم (ع) بادرود، خاطرنشان کرد: نبود امکانات و منابع دولتی اجازه نداد ما بتوانیم خواسته‌های جوانان منطقه بادرود را در حوزه ورزش برادران و خواهران تأمین کنیم‌.

وی افزود: علی رغم حضور مسئولان ورزش کشور به شهرستان نطنز و بادرود باید اعتراف کنم که به دلیل مشکلات مالی دولت و عدم تخصیص اعتبارات در زمینه ورزش جوانان منطقه نتوانستم کاری بکنم.

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان نیز در سخنانی، تصریح کرد: استان اصفهان در زمینه حضور و مشارکت خیرین در پروژه‌های مختلف سرآمد است و حضور خیران در امر خطیر ورزش را نیز به فال نیک گرفته و امیدواریم فضاهای ورزشی به همت و مشارکت خیرین توسعه پیدا کند.

به گزارش ایمنا، ساختمان ورزش زورخانه‌ای و باستانی خیرساز قمر بنی‌هاشم (ع) بادرود در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و با زیر بنای ٣٠٠ متر با هزینه ۴۰ میلیارد ریال توسط آقای رضا گودرزی از خیرین ورزشکار احداث و به بهره برداری رسید.

ورزش زورخانه‌ای از سال ١٣٦٧ در بادرود رواج داشته و هم اکنون با بیش از ۵۰ ورزشکار فعالیت دارد.

بهره‌برداری از گود زورخانه و سالن ورزش باستانی قمر بنی‌هاشم (ع) بادرود

کد خبر 671834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.