برای کسب سکو باید زیر ساخت‌ها را تقویت کنیم + فیلم

بازیکن تیم فوتبال ساحلی دکتر تامین گفت: اگر هدف ما کسب سکو باشد، نیاز به زیر ساخت و استفاده از نیروی بومی داریم که با ایجاد آکادمی و فراخوان ها می‌توانیم بازیکنان مستعد را جذب کنیم.

امیر حسین اکبری در حاشیه مراسم افتتاحیه باشگاه فرهنگی ورزشی دکتر تامین در خصوص تیم داری دکتر تامین اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که پس از ده سال می‌توانم در اصفهان بازی کنم. خدا را شکر شرایط خوبی فراهم شده است چراکه تیم‌های دکتر تامین و جهان آرا فعالیت ورزشی خود را با تیم داری در فوتبال ساحلی آغاز کردند و نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی دارند.

وی افزود: درجلساتی که با یکدیگر داشتیم از آن‌ها تقاضا کردم ابتدا زیر ساخت‌های لازم را فراهم کنند چراکه ما در اولین گام نیازمند یک زمین تمرین مناسب در مرکز شهر هستیم تا میزبان مسابقات باشیم و علاقه‌مندان این ورزش نیز بتوانند در کنار تیم باشند.

بازیکن تیم دکتر تامین با اشاره به زمینه‌های لازم برای کسب سکو بیان کرد: تیم ما در حال حاضر بومی است اما اگر هدف ما پیشرفت است باید در سال‌های آینده تیم‌های پایه را راه اندازی کنیم. همچنین اگر قصد داریم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم باید از بازیکنان ملی پوش در کنار جوانان بهره ببریم تا برای فوتبال ساحلی استان اصفهان دست به افتخار آفرینی بزنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت هیئت فوتبال تیم جدیدی برای فوتبال ساحلی اصفهان پا به میدان گذاشته است و امیدوارم این تلاش‌ها بدون نتیجه باقی نماند.

اکبری پیرامون حمایت هیئت فوتبال از این رشته ورزشی تاکید کرد: بسیار خوشحال هستم که در حال حاضر هیئت فوتبال از این رشته حمایت می‌کند، در سال‌های گذشته هرگاه صحبت از تیم داری در مرکز شهر می‌شد مسئولان اعتقاد داشتند این رشته باید در حاشیه‌های اصفهان باشد اما در حال حاضر دید و برنامه ریزی مناسبی وجود دارد.

وی افزود: امسال که تیم از میانه‌های فصل وارد لیگ شد اما امیدوارم در سال‌های آینده شرایط بهتری وجود داشته باشد. همچنین قرار است مجموعه ناژوان نیز با همکاری شهرداری استان بازسازی شود تا به عنوان یک کمپ تمرینی از آن استفاده کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص شرایط قراردادها گفت: اگر هدف ما کسب سکو باشد، نیاز به زیر ساخت و استفاده از نیروی بومی داریم که با ایجاد آکادمی و فراخوان‌ها می‌توانیم بازیکنان مستعد را جذب کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط قراردادها کمی بهتر شده است و امیدوارم در سال‌های آینده تعداد ملی پوشان اصفهان بیشتر باشد.

کد خبر 671809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.